Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 lille nydelige jenta i magen min har fått navb, Emma Tissé. lange e på slutten. Ja, det er seriøst, det er et nydelig navn, oppkalt etter samboers oldemor. Vi vil bruke begge navna:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Det er ikke 1.april idag, kan vel ikke kalle ett barn for noe som ligner på TISSE! Tenk hva barnet vil måtte tåle av ubehagelige kommentarer resten av sitt liv. Litt lengre frem i tid enn i dag må man jo faktisk tenke.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Ikke mange navn som får avslag hos folkeregisteret for tiden, men dette kan bli et av dem. Noen må redde ungen fra foreldrene. Har du feks prøvd å uttale jeg må tisse på visse dialekter?? (e mmå tisse).
Mooncake Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Oj.... jeg ville revurdert. Under første oppropet på skolen kommer de andre elevene til å vri seg i latter. ... Håper du får ei sterk jente som kan bære dette navnet
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg har tre fornavn, og har ikke syne det har vært noe gøy gjennom min oppvekst. Tenk deg nøye om før du velger dette navnet på jenta di, det er å legge opp til at hun kan bli voldsomt ertet i barn- og ungdom!
Musseknapp Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Du kødder! Skjønner godt at du er anonym! Emma er fint, men for guds skyld - dropp urin-navnet da!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Uffda... Emma er ett fint navn...men Tissè er rett og slett å be om at datteren deres skal bli mobbet... Håper virkelig at dette ikke seriøst...
maria isabell Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 huff, emma er fint,men tenk litt mere på navn nr 2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Kaller du henne dette, grenser det til barnemishandling!!! FY!
Vannmann35 Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Det er hyggelig med oppkalling, men Tissé var ikke videre pent... Tenker selvsagt på tisse, men også tissé/klisjé....
☆lieela Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 Tissè?? med en è..for å gi det en liten "fransk vri" det da eller? Emma er fint, men håper Tissè er en spøk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå