Gå til innhold

Dere som har induksjonstopp, hvilke gode gryter bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var fan av slike sorte høyang gryter tidligere, men disse går jo ikke på min nye komfyr... Jeg likte disse grytene mye grunnet at det var "umulig" å brenne i bunnen..

Hvilke gryter anbefaler du?

Skrevet

De nyeste partygrytene fungerer på induksjon, men foretrekker all steel da de holder seg fine i oppvaskmaskinen. Ikea har også greie kjeler til induksjon, litt avhenggig av hva de skal brukes til:)

Skrevet

Er av samme sorten vi da. Elsket mine Høyang Part kjeler, og gråt inni meg da jeg ga dem bort etter at vi hadde kjøpt induksjon.

Siden alt måtte inn på nytt kjøpte vi IKEA sine, de er faktisk ganske gode.

Men når jeg får penger til det skal Høyang Party inn i hus igjen, de nyeste fra dem går på induksjon også.

Skrevet

Joda, nå får du Høyang-Polaris til induksjon også...jeg har stekepanne og har tenkt å kjøpe gryter når jeg kommer så langt.....kjempefornøyd :)

Ellers har jeg kasseroller fra q-linair....ønsket oss i bryllupsgave og fikk mange, de er kjempebra....

Skrevet

Vi kjøpte en pakke med ikea gyter når vi flyttet inn i huset. er greie de grytene, men brenner ned i bunnen når jeg lager grøt etc... Har også en jamie oliver gryte, jeg er ikke så fornøyd med den iforhold til pris...

Skrevet

Kan jeg bare kjøpe meg nye party gryter da?! Yes, da vet jeg hva sambo skal få til bursdagen C",) neida, men nye party gryter skal inn i hus, takk!!!!

Skrevet

Jeg vil på det varmeste anbefale Titaniums panner, det er dyre (tror en 3 liters koster 1500 kr sånn ca) men vel verd prisen. I motsetning til teflonbelagte panner så har de et slipp lett belegg hele veien igjennom, derfor flasser de ikke med årene og slipper ut farlige stoffer, de kan brukes på den varmen man vil og det er ikke krise om man bruker litt metallredskaper i dem innimellom.

Har prøvd en del annet, bl.a Jamie Oliver som liksom skulle vøre så bra, men de blir jo så fort ødelagt, 2-3 år og så flasser de. Titaniumspanner er litt jerngryte feeling på, men med et slipp lett materiale.

Skrevet

Alt brenner seg fast, til og med i Partykjeler til du har vent deg til induksjon:)

Skrevet

Vi har også de Party kjelene fra Høyang, men er ikke fornøyd med de etter prisen å dømme.. Har aldri brukt annet enn treredskaper i kjelene og panna, men et par av kjelene har begynt å skalle av... Har reklamert på de, men dama i butikken regnet med at jeg hadde brukt stål inni....Dårlig service, så nå kontakter vi Høyang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...