Abelone76 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Har holdt til på ass. befruktning. Men etter 2. icsi så har jeg blitt gravid!:-D Fikk positiv test 25.mars. Og vi er så glad!!!! Er dere både på dette forumet og trimester-forumet?
Mayla;) Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Gratulerer så mye, og velkommen ) Er både her og på tri-forumet ja
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 GRATULERER!!!! :-) Så fantastisk!!! Det er lite liv her på dette forumet, så er nok mest på 1 trimester... :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Gratulerer og velkommen hit :-) Er som det blir skrevet over her, lite liv her inne, men mere på trimesterne så blir begge deler :-)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Gratulerer Abelone! ) Så kjekt at det gikk bra på det andre forsøket deres!
Gullblomst Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer og velkommen hit! Holder til både her, og på 1.trimester, men syns det er kjempeflott at vi slitere har et eget forum. Her føler jeg meg veldig hjemme, og føler at alle forstår hverandres situasjon svært godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå