Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I full gang med nesespray alle sammen :) Noen som har fått den berømte blødningen man skal få da? Jeg går fortsatt her og venter jeg...

Når starter dere med sprøyter? Jeg har ikke fått noen dato ennå, men skal til lege neste uke, så satse på at jeg får dato da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg vet ikke helt om det blir uke 17 eller 18 for meg, men jeg startet med synerela spray 29 mars, og skal starte med sprøyter 16 april. Jeg har heldigvis ikke en eneste bivirkning av sprayen (bank i bordet),men heller ikke fått blødning enda.

Er dette ditt første forsøk Turbotrollet?

Skrevet

Ja, det er vårt første IVF-forsøk. Har hatt 2 AIH uten hell tidligere i vinter. Begynte nesespray 22.mars og går jo og venter på den berømte blødningen...som SKAL være den siste for i år :) Hehe...

Planlagt uttak i uke 17, men kommer vel an på når den blødningen har tenkt å komme da sikkert... Håper det ikke bli utsatt så mye.

Heller ingen bivirkninger av sprayen. Hvor hører dere til Junine?

Skrevet

Første forsøk for oss også. Jeg venter også på blødningen, men mensen i min normale syklus er om et par tre dager. Vet du om det er vanlig om blødningen kommer tidligere/senere på spray? Puppene er ømme som bare det så jeg kan ikke skjønne annet enn at den er rett rundt hjørnet:-)

Vi holder til i Porsgrunn. Dere da?

Skrevet

her er det sprøtestart på mandag som kommer, og det uten at jeg har fått denne berømte blødingen. men når det er sagt så blødde jeg hele tiden mens jeg gikk på pillen

Skrevet

Hei Igjen :)

Er enda noen uker før jeg starter på sprøytene. Har ikke fått noen dato ennå, men regner med at det blir i uke 17, når jeg skal på sykhuset. Tror det ble en uke lenger på spray da vi skal reise bort i neste uke.

Blødning kom til ca vanlig tid denne måneden også. (Kan nesten stille klokken etter den.....:) )

Håper dere får en fin helg.

Skrevet

Heihei folkens!

ENDELIG! Nå har jeg gått på spray i 16 dager og i dag kom blødningen! Virker som den er ganske kraftig denne gangen. Har hatt veldig ømme bryst i det siste,hetetokter og veldig trøtt.

Har slutta å røyke oppi alt også så det kan jo være det som gjør det.Røykt i 13 år....i morra er det 1 uke siden siste.Det beste av alt er at jeg har ikke lyst på en gang så det lover godt!

Mandag må jeg ringe Haukeland,så begynner jeg sikkert med sprøytene som planlagt onsdag den 9 april. Nå føler jeg det begynner å skje noe her *jippi*:-)

Håper alt går bra med dere andre!

Skrevet

Jeg skal etter planen begynne med sprøytene onsdag 9.

Men ingen blødning så langt. Håper bare den kommer før tirsdag. Neste mens håper jeg at ikke kommer i det heletatt :-)))

Skrevet

Da ser det ut som den berømte blødningen er på vei her, og jeg kan "krysse enda en ting av lista":-) Blødningen (eller spotting som det fortsatt er) kom etter 7 dager på spray, og egentlig akkurat når jeg skulle hatt mens. Jeg håper også på at neste tantebesøk holder seg laaaaaaaangt borte:o)

Skrevet

Jeg er jo blitt uke16-jente, men svarer allikevel:)) Jeg skal på UL på tirsdag og sjekke slimhinnen. Om alt går som det skal med meg og donor blir det uttak på mandag eller tirsdag!! Det er IKKE lenge til:)))

Skrevet

Så spennende Frøya!!!! Krysser fingrene!

Her kom i alle fall TR idag. På spraydag 16. Og det SKAL være siste gang den viser seg i år!!!!!!!!! DET SKAL DET SKAL DET SKAL!!!!!!!!

Skrevet

Flotte greier:)))

Tusen takk for lykkeønskning!! Håper vi begge har sett TR for aller siste gang på en stund!!

Lykke til, du også!!

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med dere jenter? Jeg starter med sprøyter i morgen! Er veldig spent denne gangen...tredje uttaket mitt;) Nå har jeg fått samme dosering på sprøytene som jeg hadde første forsøk...da fikk jeg ut 21 egg! På andre forsøk fikk jeg lavere dose pga fare for overstimulering, men fikk da bare ut 5-6 egg...var bare to som var gode nok til å settes inn igjen da....så nå håper jeg på like mange som i første runde:) men er jo spent i forhold til evt overstimulering da...På mitt første forsøk merket jeg ikke noe spesiellt mer smerter i magen enn ved andre forsøk, så tror nok det går bra denne gangen også!

Spennende å følge dere videre! Lykke til med stikkingen!

Skrevet

Vært på UL idag og viser seg at jeg må fortsette nesespray en uke til og ny kontroll neste onsdag. Ting hadde ikke utviklet seg helt som håpet, så da skal jeg fortsette med dobbel dose nesespray til neste uke. Forhåpentligvis starte opp med sprøyter da :)

Men tid og tålmodighet er vel ting man må ha mye av i denne prosessen :)

Skrevet

hmm jeg skal ikke til UL før den 17 april,beg på sprøyter i morra. Kunne godt tenkt meg UL før sprøytene for å sjekke at alt er som det skal,forskjellig praksis rundt om i landet...?

Jaja en uke går fort turbotrollet:-) tolmodighet må man ha en del av,det er helt sikkert! Jeg har dundrende hodepine for tiden,regner med det er sprayen sin skyld,vet du om man kan ta paracet?

Skrevet

Paracet har jeg hørt skal være lov å ta :) Det er vel ibux og voltaren man skal holde seg unna. Jeg har heldigvis ikke merket noe særlig bivirkninger, så får håpe de ikke kommer nå med dobbel dose nesespray da

Skrevet

Æsj, så kjedelig at oppstarten på sprøytene blir utsatt, Turbotrollet:(( Tålmodighet må man ha massevis av i dette gamet...

Jeg har vært på UL i dag, og på dag 8 med Progynova er slimhinnen 8,4 mm, så jeg er meeeeeeeeeeget godt i rute!! Nå gjenstår det bare og se at alt går bra med donor:))

Skrevet

Er på dag 8 med spray idag. Skal begynne med sprøyter 16. april og UL 25. april som da er en fredag og dag 10 på sprøyter. Tydeligvis litt forskjellig praksis rundt omkring ja. Mener å ha lest det er vanlig med uttak på dag 10-12? Stemmer det? Tar de ut på helg også eller tilpasser de bare doseringen? Har veldig smertefulle bryster jeg også og har blødd neseblod en gang, men ellers ingen bivirkninger heldigvis. Forventer blødning om et par-tre dager.

Skrevet

Jeg har brukt spray i 10 dager nå, og av en eller annen grunn har jeg vært så sikker på at jeg skal spraye kl 08 og kl 16. I går kveld så jeg tilfeldigvis på skjemaet mitt fra sykehuset igjen, og der stod det spray kl 20 og ikke kl 16!!! Er det mulig å være så distre:-/.......!!?! Jeg ringte sykehuset og de sa heldigvis at det gikk sikkert helt greit, men jeg så nesten for meg å måtte starte på nytt igjen.

Vi ligger helt likt litjpia 73. Jeg skal også starte med sprøyter 16.april og ha UL 25.april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...