Castho Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Byttet dere til en lettere sportsvogn etter hvert? I så fall hvor gammel var poden da?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Ja til begge barna, men beholdte simoen til sovevogn i bhg. Brukte den i ca 1 år.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 brukte sportsdelen til simovogna til poden var 2.5. kjempefin på turer på skogsbilveier, og god og lun byttet til en simo champion som dessverre ikke finnes lenger (annet enn brukte da)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Ja. byttet til OTH da lillemor var 8 mnd. Vi bor på bratteste vestlandet og jeg fikk store rygg og bekkenproblemer etter fødselen. Derfor var det et must å ha en vogn som var lettere. Dessuten syns jeg ikke noe om sportsdelen til simoen, håpløst med bare to innstillinger i seteryggen. Så nå brukes den som sovevogn i barnehagen.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Hadde simo bagvogn, byttet da han var 5,5 mnd gammel. Da nektet han å ligge i vogna når han ikke sov + at den vogna var alfor høy og svær til lille meg på 158 cm.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 heisann,jeg har simo duo og hun er snart 8 mnd og vi bruker bagen ennå....kommer til å gjøre det en stund til...kommer ikke til å ha en lettere vogn før hun er 2 år hvertfall,eneste vi kjøpte en carena trille til ha på ferie grunnet plass mangel i bilen da simo er ganske stor.men siden den er god og robust og romslig er den hovedvogna til hun ikke vil ha vogn mer:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Har simo kombi og gutten min er 3 mnd.Liker vogna knall godt, vogna er stødig og veldig god og trille, syns heller ikke at den er noe tung å trille. Vogna den er lun, vind og vanntett. Dessuten har den fantastisk fjøring. En veldig god og stabil vogn som jeg kan anbefale på det sterkeste.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 hei. jeg har simo kombi,og er kjempe fornøyd!!! veldig i tvil om jeg skal bruke sportsdelen. jenta mi er 6 mnd,men ligger i bag ennå. kunne tenke meg simo champion,men den finnes jo ikke lenger annet enn brukt. og jeg har ikke lyst på brukt vogn for mange er så falmet... så vet ikke helt hvrdan jeg skal gjør det,for har egentlig lyst til å spare kombi vognen fin som den er...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Hei. Jeg har en simo kombivogn til datteren min. Hun er 8 mnd gammel. Jeg brukte baggen til hun var 3 nesten 4 mnd, da hun vokste utav den siden hun er så lang. Jeg gikk da over til sportsvognen og hun låg kjempe godt i den. Jeg bruker enda vognen fordi jeg er kjempe fornøyd med den. Det er god fjæring på den og veldig god tur vogn. Litt tung, men stabil og stødig vogn. Syntes absolutt ikke at det gjør noe at det er litt vekt i den, fordi det merker du egentlig ikke så godt pga god fjæring. Lykke til med vognvalg:)
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Førstemann brukte simo kombien til han var to år. Med nummer to bytta vi til annen vogn, da han var 5 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå