Gå til innhold

har noen av dere blitt gravid ved hjelp av pergo?

satser & vesla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor langt tid tok det. Jeg har prøvd i et år og er nå i gang med min 4 pergokur, tar også akupunktur i tillegg til det. Ellers bare leve som vanlig i hverdagen med sunn fornuft ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei da var nok jeg inmarig heldig, ble gravid på første dobbel kur jeg da,,

du får ha lykke til videre :-)

Skrevet

Jeg tok en dobbel pergokur forrige gang jeg ble gravid (2006), og hadde flaks og ble gravid på første forsøk. Så det funket for meg!

Lykke til - håper den sitter snart :)

Skrevet

Jeg tok til sammen tre doble pergokurer, men det funket ikke for meg.

Ble gravid ett par-tre mnd. etter den siste.

Jeg har imidlertid hatt eggløsning hele tiden, så jeg vet ikke helt hvorfor gynekologen ville prøve det på meg... Men det sies at det vil modnes flere egg, slik at flere enn ett slippes under el og dermed øker sjansene.

Lykke til! Håper det ordner seg snart for deg :)

Skrevet

Jeg lykkedes også 2 gang med pergo. Men- jeg scannet også og fikk beskjed om når jeg skulle ta eggløsningssprøyte- for å være sikkerpå når eggløsningen kom- kanskje det er noe? I alle fall scanningen viser jo om det er kommet noen follikler av brukbar størrelse.

Skrevet

Hei,

Jeg ble også gravid med Pergo på første forsøk ( dobbel kur). Jeg fikk da råd fra legen min om å ligge unna alle ibuprofen produkter og å kutte ut koffein. Vet ikke om det var det som gjorde det da, men kanskje verdt et forsøk?

Lykke til med forsøkene.

Skrevet

Hei.

Tuuuusen takk for tilbakemeldingene. Det var godt for meg å lese det, gir meg motivasjon for videre prøving :-)

Ha en fin helg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...