maria isabell Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 var sikker på vi skulle få jente,men ul sa noe anna..da må vi finne guttenavn...liker aleksander,men skulle gjerne hatt en kort pent bibelsk navn sammen med det,helst på slutten,helst med to el en stavelser..ikke lett,hjelp.
prebs Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det er vanskelig når Aleksander skal stå først, men her er noen som skulle tilfredsstille "kravene": Aleksander Jakob Aleksander Lukas Aleksander Isak Aleksander Paul Aleksander Peter Men det "svinger" liksom ikke av dem, hehe...
nussie Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Skal du bruke Aleksander så er det absolutt finest å ha det til slutt og heller bruke de "bibelske" navnene først!
Castho Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg synes også du skal gå for Aleksander til slutt bare fordi det var vanskelig å finne noen navn som passet etter Aleksander.
maria isabell Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 må vel ta aleksander til slutt,men vil liksom at det skal være hoved navnet..eneste eg har funnet er aleksander elias,men det blir langt..
mamma til Isak Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Kan jo godt bruke Aleksander som "hovednavn" fordet..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Spar oss for flere Aleksanderer, det kryr av dem, og det er et stygt navn!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Var det du som som skulle kalle neste jente for Maria Elise? Eller noe? Husker bare nicket ditt, og det vakre navnet :-) Jeg ville valgt et av disse, synes forresten Aleksander er et pent navn, men ville kanskje skrevet med X, mer internasjonalt. Alexander Abel Alexander Olai Alexander Jakob Alexander Johan Alexander Emanuel Alexander Johannes Alexander Matheus Alexander Edin Alexander Andrè Isak Alexander - desiderte favoritt, men litt poppis, Isak altså.. Ville ikke tatt Elias, da det er utrolig mye brukt og kjedelig nowadays..
maria isabell Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 maria elise var planen ja,du husker godt,det er jo lenge siden,men så kom sjokket i dag..vi var så sikkre på jente at vi skulle liksom bare spørre for sikkerhets skyld:) pang! gutt? hæ går det ann:) 5 jenter og så en gutt???? vi er jo overlykkelig,men strever fælt med guttenavnet da:) alexsander andre var veldig fint;) er andre bibelsk da? liker andre godt...ellers har vi tenkt litt på benjamin,men da blir beste vennina mi lei seg,det navnet er hennes favoritt og mannen hennar nekter hun å bruke det...så vi sitter fast,dessuten like min mann ola og ingolf navn mens eg liker antonio og sebastian navn..ikke lett:)
maria isabell Skrevet 3. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2008 isak alexsander er også pent,men isak blir litt for bibelsk liksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå