Oh'rly Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Lagt ut på min profil =) ...merkelig hvordan dagene renner unna, har ikke tid til å surfe på BiM engang!
ønsker1til Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 sååååå skjønn!!! så mange ganger du var på ultralyd da.. artig med så mange bilder! gratulerer så masse og ønsker dere en flott tid sammen fremover
Karina68 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Guuuuuuuuuuuud så nydelig da- og så mye hår!!!! Gratulerer så masse altså!!!!! Hvordan gikk fødselen-ble det en ok opplevelse?
Oh'rly Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Takk begge to =) Fødselen gikk over all forventning selv om det selvsagt var tøft mot slutten. Jordmor og resten av staben på Ullevål var enestående hele veien, så jeg er kjempefornøyd med både hjelpen jeg fikk og resten av oppholdet =)
StorkeMammaen Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Åh, nydelig!!! Masse misunnelse og lykkeønskninger fra
angelica-s Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 ååå herlighet så nydelig...gratulerer og kose dere masse med den lille hjerteknuseren:)
HH72 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Grattis igjen med snuppa! Har ikke fått sett bildene, men hun er sikkert verdens søteste! Jeg lurte på om du fødte alene og evt hvordan det var? Hvis jeg blir gravid, vurderer jeg det, men har lyst til å høre andres erfaringer(har god tid, er jo ikke gravid ennå, dessverre..)
Chaiemae Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Så nydelig hun er Oh`rly. Skjønner godt at du ikke har tid til å henge rundt her. Har hun fått noe navn ennå?
callmebecka Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Hun er bare skjønn! Gratulerer med det nydelige lille mirakelet!
kaje Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 ÅÅÅhhh så søt hun er...Håper vi ser henne på neste treff.... Klem Kaje
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Såååå herlig da Kos deg masse med henne !!
Miss Sparks Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Ah, så nydelig lita pia! Gratulerer så mye!
lillebie på`n igjen Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 *smelt* så skjønn * en anelse misunnelig * :-)
Oh'rly Skrevet 5. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. april 2008 Takk igjen alle sammen, jeg renner over med mammahormoner som forteller meg at hun er verdens lekreste lille nurk så jeg er selvfølgelig sprekkeferdig av stolthet henny72: jeg hadde med meg mamma som var sjåfør og selskapsdame under fødselen, men jeg jaget henne ut da selve trykkingen begynte. Syns det fungerte veldig greit for meg ihvertfall, siden jeg var mest fokusert om meg selv og babyen da det holdt på. Klarte ikke tanken på at mamma skulle se og høre på at jeg hadde det vondt så det var befriende at hun gikk ut. Men så fort babyen var ute var det første jeg tenkte på at mamma måtte komme inn igjen og beundre det nye barnebarnet, så de bekymringene jeg hadde på forhånd om at jeg ikke ville at mamma skulle se meg "med rumpa bar" forsvant som dugg for solen i løpet av den tiden jeg var på sykehuset =) Chaiemae: har _nesten_ bestemt navn men lider av beslutningsvegring! Står og vipper mellom to forskjellige til resten av familiens store frustrasjon
Rakel64 Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Åååå, kor skjønn! Herlig jente, veldig glad på dine vegne, og velkommen til verden til Lillesnuppa :-)
Storkfrøken69 Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 Så det er sånn en dansk-norsk blanding ser ut ) En meget heldig blanding skjønner jeg. Hun er alldeles nydelig!
solsikke73 Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 Kan bare slutte opp om at jenta er nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå