Gå til innhold

Noen i full jobb fremdeles??

Anbefalte innlegg

Er i uke 29 nå og har vært i full jobb hele svangerskapet...nå begynner det imidlertid å bli meget tunge dager, og jeg merker det går utover rygg og humør...

Lurer på om det er andre som har det sånn. Skal i utgangspunktet jobbe ut mai...men jeg tror jeg må gi meg før det.

Sitter litt på kontor og løper mye rundt...jobber på hotell.

Merker jeg ikke klarer å holde tempoet og jobbelysten oppe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137342267-noen-i-full-jobb-fremdeles/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også fortsatt i full jobb (er i uke 30), men kjenner og at det begynner å bli tungt nå! Det er ikke mye overskudd igjen om ettermiddagene.... og med en aktiv 3-åring er det ikke akkurat lett å slappe av med god samvittighet. Jeg håper å holde ut april, for jeg har så mye jeg bør gjøre ferdig.....så får jeg heller roe ned i løpet av mai.

Ja eg skønner hva du menre. Har en på 8år og en stedatter på 4år så merker at tålmodigheten ikke er helt der den burde være. Men tenker på samme måte som deg. Jeg har utrolig mye som må gjøres på jobben før eg føler jeg kan gå ut i perm...Lykke til videre :D

Jepp, jeg er . Er i uke 32 og planlegger å stå løpet ut helt til permisjonen starter. Men merker at det begynner å bli slitsomt, og med ei på 19 måneder i tilegg så blir det ikke akkurat noe hvile på ettermiddagene heller. Men i og med at jeg er frisk som en fisk, så har jeg ikke noen grunn til å sykemelde meg.

Jeg er ikke akkurat syk jeg heller, men jeg har nettopp hatt bekkenlåsning (det var IKKE behagelig) og har fremdeles problemer med at korsryggen stivner. Så har jeg senebetennelse i skuldrene (det har jeg hatt siden før jeg ble gravid). Bare virker mye tyngre nå som jeg begynner å bli tung i tillegg...

Men dere som er i 100% jobb ennå....har dere krevende fysisk arbeid?

Annonse

100% her oxo.... Men som andre her er dagen etter endt arbeidsdag kjenner jeg at jeg trenger å gjøre kun det mest nødvendige. Oppvask,middag leke med kattene se hotell Cæsar......god natt*

Har en jobbe som innebærer fysisk aktivitet hele dagen, jobber med salg og lagerlogistikk samt kunde service og løpe etter tlf som aldri står stille. Jobber på ett ca 200kv.m lager og har ca 450 faste kunder i Norge og Utlandet (monopolsoalg) og vi er kun to stk i denne jobben.

Så det er kun di faste pausene + lunch til å ta det med ro.

Kjenner at jeg tenker mer på permisjon om dagen, er i uke 28 + da.

Jeg jobber fortsatt 100 %. Er i uke 30 og har ingen plager bortsatt fra at jeg kan stivne litt hvis jeg sitter i ro for lenge. Merker likevel at jobbemotivasjonen er redusert (litt rart for jeg har alltid likt jobben min), men det er jo ingen grunn til sykmelding ;-)

Jobber fortsatt 100% jeg også. Har en ordentlig kontorjobb og det går kjempefint å sitte der :-) Har imidlertid problemer med å gå/stå, så når kveldene kommer og jeg er ferdig med diverse gjøremål hjemme er jeg stiv og sliten i ryggen. Men det løser jeg sikkert lett med å overlate husarbeidet til mannen min?!? :-) Håper jeg klarer å stå løpet ut på jobb, men merker at jobbmotivasjonen er laber. Men som noen sa litt over her, kan jo ikke sykemelde meg for det. Hehe....

Jeg er i full jobb enda. Går helt greit, men vi har veldig masse å gjøre om dagen så jeg er sliten. har legetime den 22, så da ønsker jeg å kunne få 20% sykemld så jeg får en dag i uka til å hente krefter.

Men har jobbet 100% hele tiden i svangerskapet.

Jeg har 80% stilling og jeg er ikke sykemeldt. Var sykemeldt 1,5 uke før jul og det er alt. Da hadde jeg problemer med mye migrene.

Merker at jeg er kjempesliten nå. Får se hvor mye lenger jeg orker å jobbe. Går litt bedre nå, men uka etter påske var jeg helt ødelagt. Har egentlig ikke tid til å sykemelde meg jeg heller. Holder på å lære opp vikar...

Annonse

Er i uke 31 og jobber fortsatt 100 %, og har hatt diverse forkjølelser og virus konstan nå i 2 mnd. Så jeg begynner å bli ganske lei av dårlig stemme, snørr og stive bekkenmuskler etter en dag i sittende stilling her på kontoret. Har mest lyst til å være 100% sykemeldt frem til permisjon i enden av mai - sukk det hadde vært deilig det. men som mange av dere andre så har jeg så j........ mye jobbsamvittighet.

Jeg har nå begynt å våkne to-tre ganger hver natt for å gå på do...så jeg får toppen 2 timer sammenhengende søvn om gangen. Dette fører jo til lite søvn og at jeg er dautrøtt hver morgen. Flere ganger jeg har vurdert å ringe meg inn syk....men kan jo ikke gjøre det pga at jeg er trøtt så ender alltid opp med at jeg går på jobb...

Så får jeg heller være litt sur og grinete på ettermiddagen. Ingen problem med å sovne på kvelden i alle fall.

Har ikke akkuart noen fysisk krevende jobb. Sitter på kontor, men har tidsfrister som må overholdes og det kan være stressende nok. Men sitter mye heller på rompa på jobb, enn hjemme. Er nå i uke 33. Har 5 uker igjen på jobb og det går fort...

Jeg jobber fullt fortsatt. Er i min 30 uke og begynner å merke at det er tungt å jobbe. Har til nå hatt et problemfritt svangerskap, men har nå om dagen store problemer med nattesøvnen. Våkner flere ganger iløpet av natten og får som oftest ikke sove igjen. Føler det begynner å bli fryktelig slitsomt. Det går ikke bare utover jobb, men også samboeren og barna. Har i tillegg et fysisk krevende yrke da jeg jobber som vernepleier. Skal til lege snart og kommer til å foreslå en 20% sykemelding som vil gjøre dagene noe kortere for meg. Det vil hjelpe!! Blir fort kjedelig å vimse hjemme. =) Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...