Veslesnuppa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei jenter! Må bare få dele dette med dere!!!! Tenk å få positiv EL-test på dag 29!!!!!???!!!! Helt utrolig!!!! Jeg er varm i kinnene og helt på styr:) Stakkars kæll nå.!!he he.Bare til å hoppe i høyet da:) Ble så veldig glad nå,for har testet etter EL i mange måneder.. Wish me good luck;)
74skytte Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Og du er sikker på at det er el? Graviditet slår også ut på el-test! Men er du som meg, så er det ikke så rart med så sein el. Jeg har sykluser fra 35-65 dager.... Vel, lykke til uansett. Enten er du gravid allerede, eller du lager en liten en i kveld. ;-)
Veslesnuppa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Hei. Tror nok ikke jeg er gravid.Jeg er storforbruker av både EL-test og graviditetstester...Slik er det når man håper og håper.. Takker for alle som tenker på meg:) Lurer på så veldig når man eventuelt kan føle symptomer på graviditet..??? Men først blir det sikkelig jobbing i helga;)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 OJ!!! Positiv EL-test ikke før dag 29!!! Det var sent... Hehe... Da skal ikke jeg klage over at jeg er på dag 16 (fredag) og enda ikke har fått positiv test. Har fått positiv test på dag 15, 13 og 16 på de andre pergokurene... Men så lenge EL kommer, så skal jeg ikke klage på at den er litt sen. Kroppen liker å leve sitt eget liv tydeligvis. Masse lykke til med ikm, håper du får en spire i magen nå... Klem
Veslesnuppa Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Hei Lucy:) Takker for lykkeønskninger!!!! Du må ikke gi opp nei,bare fortsette å teste! Jeg holdt på å gi opp,men gjorde heldigvis ikke det:) Håper bare sædcellene finner egget da.....Skulle gjerne likt å sett hva som foregår inni der:)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Hei, neida jeg skal ikke gi opp... Håper el testen blir positiv en av de nærmeste dagene. Eneste problemet er jo at jeg har kun 1 testpinne igjen (bruker cb digital).... Måtte på apoteket og kjøpe flere i dag, men der hadde de kun QR... Har prøvd QR en gang før, men da fikk jeg aldri positivt resultat Bestilte fler cb tester på nett, men tviler for at de kommer fram til mandag... Så hadde vært best om jeg fikk positiv test i morgen... Denne gangen skal alle sædceller nå egget, og vi skal bli gravide!!! Ja det hadde vært noe å kunne fulgt med på hva som skjedde inni der... Hadde passet bra for lille nysgjerrige meg... Hehe...
Veslesnuppa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 Hei igjen Lucy. Jeg bruker også CB-digital,de er kjempefine.Men mye billigere å kjøpe på nettet enn på apoteket.De pleier å være ganske sjappe med å sende varer,så du har de nok snart. Tester du på kvelden eller morgen?? Håper du får positiv test idag da.Vet hvordan det er å teste negativ gang på gang.... Hvor mye koster disse QR-testene på apoteket? På nettet koster CB-testene 199kr for 7 stk.Det er jo billig. Skal ta en graviditetstest rundt 14 april jeg...Superspent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå