Mamman til Mari Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 og kan svare meg på hvem som har skrevet "Den finast eg veit". Er vel han der Aslak Haugen eller Moslåtten eller noe som skriver sangene????? Fant ikke ut noe på hjemmesida deres.... Takker for svar :-)
* 5 om dagen * Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 det er nok de 2 der som skriver sangene dems ja....på en av mine cd av de, er det alle foruten 1 sang som er skrevet ac de 2 der.han heter lars håvard haugen... ( Urban Twang )
Nit@™ Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Lars Håvard Haugen er broren til Aslag (bare til info) Vet ikke jeg, men kan sikkert spørre Aslag eller Arne (Moslåtten) Har ikke siste cd`n dems
simbamamma Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Aslag Haugen har skrevet melodien og Arne Moslåtten har skrevet teksten. Arne Moslåtten har skrevet alle tekstene deres, med unntak av "Røta" og "Angelina". Skal du bruke den i bryllupet ditt?
Mamman til Mari Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Jepp, det skal vi, og så driver jeg og lager kirkeprogram nå :-) Tror den sangen kjempefin i kirken altså :-) En kvinnelig kollega av meg skal synge. Tusen takk for info :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Det er en flott sang å ha i kirken tror jeg. Godt valg. Ville eller skal velge samme sang sjøl. ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå