Gå til innhold

Overgangsstønad.....Er det vanlig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plz svar...når man søker om overgangsstønad ,er det da vanlig og bli innkalt til ett møte før man får svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke jeg var det. men ofte kan det være greit å ha et møte med nav for å få vite hva du har rett på, og hjelp til søknaden.

Skrevet

Trur det er vanleg ja. Eg vart innkalla til møte ja meiner eg. Men, eg trur det er vel alt ettersom....

Skrevet

litt forskjellig praksis ut fra kapasitet ved lokalkontorene. Målet er vel at alle skal kalles inn og gis informasjon om rettigheter ( øvrige stønader som kan være aktuelle og muligheter du har mens du ev går på os).

Desverre er nav kraftig underbemannet og dette følges derfor ikke alltid opp.

Skrevet

Se på deg selv som heldig som blir kalt inn til samtale du :) Da kan du snakke med de om hva du kan gjøre vider og hvem vet.. Kanskje du til og med får vite om stønader el lignende du ikke visste om fra før av :) Det gjorde i allefall jeg da jeg fikk tulla mi :)

Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Jeg bodde i Oslo når jeg fikk OS første gang, og da måtte jeg inn til samtale, da jeg flytte og skulle motta OS fra et annet kontor, måtte jeg inn til sammtale på nytt. Det er ikke noe intervju eller noe, de bare spør deg om hvordan du ser for deg fremtiden o.l. Det er vel bare for å forsikre seg om at du faktisk sitter i den situasjonen du sier at du sitter i. Sikkert mange som prøver seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...