Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #26 Skrevet 27. august 2008 NØFF NØFF stringtruse på griserompe nei æsj
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #27 Skrevet 27. august 2008 Det er vel mer et spørsmål om smak og komfort fremfor hva som er mulig eller ikke. Selv har jeg den innstilling at string ser ekkelt ut, kan ikke tenke meg at en 'tråd' i rompa kan være behaglig. Dessuten forestiller jeg meg at hvis JEG brukte string, måtte jeg hatt en tråd eller noe festet i den så jeg fant den igjen mellom valkene.. Har gått ned 58 kg på et år, og har nå mye ekstra hud, så på meg ville den 'forsvinne' helt ;-D
Yvonne04&Leon08 Skrevet 4. september 2008 #28 Skrevet 4. september 2008 jeg synes det er mye mer sexy med flotte blonde hipster, sitter mye finere, og mye bedre og gå med=)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #29 Skrevet 5. september 2008 Selv om mannen din liker det, trenger man ikke prakke på synet til alle andre på stranden. Det er ikke pent med string bikini/undertøy dersom man ikke er stram og slank. hva man har på seg hjemme på soverrommet foran sin kjære er en ting, men man trenger vel ikke la alt henge ut for fremmede...?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #30 Skrevet 5. september 2008 For å lure allslags folk til å bruke penger på det. De driter vel i hvem som kjøper bare de tjener penger på det!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #31 Skrevet 5. september 2008 Selv om klær finnes i størrelsen en bruker betyr ikke alltid det at man bør gå med det..... Enkelte klesplagg burde stoppe ved strl 40 eller M.... 115 kg sier en ikke så mye da alle bærer sin vekt forskjellig... men feite folk bør dekke seg litt bedre til ! OG jeg er feit sjæl så dette er ikke noe jeg sier for å være spydig mot overvektige!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #32 Skrevet 8. september 2008 Det ser ekkelt ut syns jeg, men sring er jo ut nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå