Gå til innhold

Oss store jenter og string

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått hørt fra folk at vi store jenter ikke kan bruke string. Dette har jeg aldri brydd meg om og jeg bruker nesten kun string. Har også string bikini og badedrakt. Hva mener dere? Kan jeg på 115 kg ikke bruke string?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan vel bruke det like godt som alle andre.. hvordan det ser ut er vel en annen ting :) bare vet av erfaring selv at string ikke er så lekkert på meg.. da heller en tanga som er bred rundt også ikke bare en sånn tråd.. men hadde nok ikke fått meg i string bikini eller badedrakt..

Skrevet

Jeg trives i string og mannen liker meg i det. Ser ingen grunn til at ikke store jenter også skal kunne bruke det. Ser heller ingen ting galt med at du bruker string bikini eller badedrakt, men det hadde ikke jeg brukt.

Skrevet

om du trives i det så hvorfor ikke?

jeg klarer ikke å gå i det. synes det er ekkelt, gnager seg opp på en måte.

Skrevet

Hi her.

Hva tenker dere hvis dere går på stranden/svømmehallen og jeg med mine 115 kg går med string forann dere? Har fått noen kommentarer i Norge, men i syden har jeg kun engang fått en kommentar(fra en nordmann selfølgelig)

Skrevet

Hadde du gått forann meg på stranden med string så hadde jeg tenkt at der er en jente som trives med kroppen sin og det synes jeg er flott. Så gå med stringen din du. Flott

Skrevet

Jeg trives også godt i string og ser ikke noe problem med at vi store skal kunne bruke string

Skrevet

String er for slanke jenter og ikke for store

Skrevet

Tull. Det er for alle som trives i det

Skrevet

Personlig synes jeg string er ulekkert på frodige damer. Synes ikke det er så lekkert på slanke heller. Synes det er mye flottere med undertøy og klær som er sofistikert og sexy. Dessuten må det da gnage seg inn i valkene. Men, for all del bruk det så mye du bare vil, jeg ville ALDRI kommentert mennesker for de klærne de velger å bruke.Smaken er som baken med eller uten string. Men lekkert synes jeg overhodet det ikke er!

Skrevet

Noen synes det er kjempe lekkert, andre ikke. Jeg trives i det og bruker det. Men at noen skal kommentere det? Sprøtt!

Skrevet

Det gnager ikke inn i valkene som du så fint skriver, om du vet hvilken størrelse du bruker, og er bevisst på det!! Det er som med alt annet, bruk riktig størrelse, så er mye gjort :)

Jeg personlig bruker string, og samboeren min synes jeg er sexy! Så hva alle andre mener, bryr jeg meg veldig lite om! Er ikke for de jeg kler meg sexy! :)

Skrevet

Skal være enig i at riktig størrelse er viktig. Det gjelder jo alle klær.

Bruker du bikini med string også?

Skrevet

Jeg bruker string bikini eller badedrakt ja og jeg har 120 kg på mine 172 cm. Jeg synes det er fint med andre som bruker det. Mannen min liker jeg bruker det så da bryr jeg ikke om hva andre mener

Skrevet

Jeg synes string er kjempe lekkert, men smaken er som baken med eller uten

Skrevet

Jeg syns string-badedrakt eller -bikini er forferdelig stygt, enten man veier 50 eller 150 kilo.

Hvilket undertøy man bruker må jo være helt opp til hva man trives i, men i offentlighet foretrekker jeg mer stoff på alle og enhver.

Skrevet

jeg syns string bikini/badedrakt er usamkelig uansett hvor mange kilo man veier.

String som undertøy kan være vel så fint som vanlig truse. Og den går ikke inn i valkene når man bruker riktig str. Og så har man ikke nødvendigvis valker selv om man veier over 100kg.

Så lenge man er fornøyd selv så er det fint.

Skrevet

Jeg synes ikke string ser pent ut uansett størrelse, men på tross av det bruker jeg string selv. Dette er rett og slett fordi det føles mer komfortabelt. Mannen min har ingen preferanser - foretrekker meg nok uten noe som helst :)

Jeg ville nok ikke hatt stringbikini, men det betyr ikke at ikke du kan ha det ! Gjør som du vil og gi fillern i forståsegpåere som vil bestemme hva DU skal gjøre ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Tull og tøys:) Jeg bruker string og mannen min liker det:)

• 3 måneder senere...
Skrevet

hey jeg elsker oxo og gå me string, men jeg fikk beskjed av jordmor at jeg måtte slutte me det pga uvi fare

Skrevet

String eller ikke, det viktigste er at man har en god kroppsholdning. Syntes at de flotteste jentene er de som ikke ser ut som de skammer seg over hvordan de ser ut. Man tar seg best ut når man god kroppsholdning, enten man er 50 kg eller 115kg. Hvis du liker å gå i string, ser du mest sannsynlig flott ut i det!

Skrevet

Man må jo bruke det man vil;) Men det ser nok best ut under klærne selvfølgelig. Veier 75 selv og jeg er lite lekker i string, men driter vel i det siden jeg har samboer og han liker meg for den jeg er;)

Skrevet

Da er det pussig at string kommer i str fra xs til xxl.....

Skrevet

you go for it! sier jeg bare...

Jeg synes jeg ser heslig ut i string, men også i andre typer truser, og gruer til jeg skal til syden å "må" gå i lite klær.....:-/

Det er en forferdelig følelse, og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne vært nok fornøyd med og glad i meg selv til at jeg kunne følt meg vel og fin i string!

Så all ære til dere frodige (og slanke for den saks skyld) damer som virkelig føler dere bra i string!!

Skrevet

Beklager, men string ser bare utrolig teit ut. At noen kan synes det er flott og sexy, det forstår jeg ikke. Spesielt stygt er det på disse som bruker altfor liten størrelse. Og kombinert med en bukse som glir litt ned når vedkommende setter/bøyer seg, slik at hele "herligheten" kommer til syne, så er stringtrusebrukeren rett og slett latterlig! Synes forresten jeg ser den stringen etter en dags bruk, full av utflod og gjerne med bremsespor.

Og ja, jeg synes faktisk det er ekstra stygt på store jenter.

Ingen ære fra meg ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...