It's all about me Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg har så stygg fall i håret at de ser ut som en utvokst permanent. Nesten rett ved hårfeste, så bølger, så harde bølger, og litt krøller nederst. Og ja for å ikke klemme den ene kjempefallen som gjør at det ser ut som jeg har gått med strikk i det.. Håret er så tykt og tungt at det blir sånn uansett. STYGT STYGT STYGT. Så nå hadde jeg endelig gjennomført min store drøm, Straight & Shine / Chi, for å få det rett og fint. Ble kjempefornøyd og elsket mitt nye rette og rolige hår, men fra tredje vask begynte fallen så vidt å komme tilbake igjen,og nå under en måned etter behandlingen er det nesten som før. Dette er jo noe som skulle vare til det vokste ut igjen, men alt håret har vel ikke vokst ut på 3 uker vel......? ( Tenkte jeg skulle prøve en gang til og be henne la produktene sitte ekstra lenge i, men har ikke særlig store forhåpninger lenger (
Sjefsmegga Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Rettetang? Har fall selv i håret, men synes det er helt ok :-)
mamman til to gutter Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hvis du har gjort det hos frisør og hun har sagt det skal holde til håret vokser ut, så må du gå og klage! Da bør du få ny, gratis behandling.
temine Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg ville ha investert i en rettetang hos frisøren. Koster vel rundt 800 kr, men er veldig effektive i motsetning til de man får kjøpt på elkjøp etc. Jeg bruker vel ca 10 min på å rette hele håret. ar langt hår med en god del tullete volum og fall. Gjør det etter hver hårvask, og det holder seg bra en dag eller to imellom, så lenge det ikke styrtregner:) Bare husk å kjøp med varmebeskyttende spray eller paste til håret og:)
It's all about me Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Ja skal dra inneom og se hva som skjer.... Rettetang er utelukket lenger, med dette håret tar det en evighet, og sundt er det heller ikke i lengden.
*dum&deiLig*™ Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Beklager å måtte si det, men å ta sånn type behandlig hvis du er gravid, kan gjøre slik at du ikke får den effekten du ønsker. Jeg ville reklamert, og spurt om du fikk prøve igjen gratis etter babyen er født. Mulig du vil få et bedre resultat da:o) Den rettingen er forresten ikke pen når håret begynner å vokse ut igjen, du er herved advart;o)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 De burde sagt at det kan gå fort ut igjen nå som du er gravid ja. Jeg tok litt krøll i håret før jul, og da fikk jeg beskjed om det. Tok det likevel, og det gikk mye raskere ut enn ellers.
It's all about me Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 Men kan ikke skjønne at krøller som skal være drept kan komme tilbake ( Kan ikke dra tilbake når vesla er ute, er i utlandet nå og er hjemme i Norge igjen til fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå