auro Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Får jeg fortsette i det vikariatet jeg har fått? Får mini bhg plass som er nærmere hjemme? Flere barn? Når og kjønn? Økonomi? Ekteskapet? Jeg 200974, han 300868 Takk
0406 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Ser ut som du får fortsette i det vikariatet du er i nå. Får opp nei på om mini får bhg plass nærmere. Ser svangerskap på deg iløpet av året her og at det blir en jente. Økonomien ser helt greit ut også ekteskapet.
auro Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Tusen takk. Var jo nesten som jeg hadde drømt om, bortsett fra bhg. He he...
0406 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hehe men er lov å håpe da:) Ser ut som han kommer til å bytte barnehage men ser ikke når men da bytter han til en nærmere bhg. Ser ut som han vil trives godt i den bhg han begynner i først så bytting av bhg blir pga dere får et tilbud om en nærmere bhg og dne vil han også trives godt i.
auro Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Ja håpet er jo der fortsatt. De sender visst ut svar denne uka. Trives veldig godt der hun er nå men litt langt unna. Ville hatt henne inn i en bhg der det er noen hun skal begynne på skolen med. Er mer spent på ny baby. Jeg vil men ikke mannen. Sukk.. He he... Vi får se hva som skjer.
0406 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Får ikke opp noe bytte av barnehage i år men barnet vil begynne i en nærmere før det skal begynne på skolen ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå