Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Noen som har peiling på et navn som passer til Silas...? Står helt fast her..
Lady lovely locks Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Fint navn. Har ikke hørt det før. Er du sikker på at du trenger et navn til. Mitt beste forslag er Johann. Jeg ville i alle fall valgt et mer vanlig navn som navn nr to.
Vannmann35 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Tenkte også først på Silas Johan :-) Eller hva med Silas Olai?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Njaa.. Takk for forslag, men Johan eller Olai blir så "annerledes" på engelsk. Og siden halve familien er engelskspråklige vil vi ha noe som er lett og fint for alle! Silas Christoffer er vel det jeg er på nå, men dessverre heter nevøen min også Christoffer som mellomnavn. Så om det ender med det så skal jeg spørre han om det er greit om lille fetteren også får hete det.. Så blir det faktisk opp til han. Er jo ingen av de som kommer til å bruke det, er bare laaang tradisjon med to navn hos både meg og pappaen.
mamma til Isak Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Silas Andreas Silas Matheo Silas Emilio Silas Sandro Silas August Silas Augustus Silas Aleksander
Vannmann35 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Christoffer er jo et koselig navn, men veldig mye brukt og også litt kjedelig hvis fetteren heter det - synes jeg! Hva med: Silas Leander Silas Emanuel Silas August Silas Eliah Silas Tobiah Silas Theodor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå