Attekattenoa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jippi!!! Endelig skjer det noe! Og det gikk gikk jo egentlig kjempefort!! St.Olav fikk søknaden den 14.mars og jeg begynner med nesespray allerede på onsdag=) Spennende!! Så godt å endelig være i gang, ihvertfall veldig snart, hehe:-)
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg skal mest sannsynlig inn uke 16 )
Attekattenoa Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Spennende!!! Jeg begynner på nesespray den 9. (onsdag) og etter planen UL den 2.mai. Vet ikke så mye mer foreløpig, snakket med dem på telefon i dag og hun skal sende nedover medisiner. Hvordan er det opplegget egentlig? Henter jeg ut medisiner per postoppkrav da eller? Spent på hvor mye det koster :-S
Lisa78 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg skal ha uttak på St. Olav i uke 19. Jeg er på første spraydag i dag, og planen videre er UL 2. mai og tidligste uttak 5. mai. Når det gjelder medisiner kom de i postoppkrav, men prisen varierer veldig fra person til person så vidt jeg har skjønt. For min del ble første medisinutlegg på 11300 kr.
Attekattenoa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg skal ha første spraydag 9.april og UL 3.mai (var egentlig 2.mai, men ble flytta i dag). Fikk beskjed om at jeg skal ha 150 hver dag i sprøyter, uten at jeg egentlig skjønner hva det betyr, hehe:-) Hun skulle ihvertfall sende meg ei sprøyte på 900 og ei på 450.
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 jeg skal ha uttak på haukeland i uke 19. begynner på spray på onsdag.. blir deilig å komme i gang
Kine71 Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Heisann! Jeg skal begynne med spray om en uke, lørdag den 12. Tilhører stolav. Vært og hentet ut medisiner som kostet 8200 kr. Dette var spray og injeksjoner, men ikke eggløsningssprøyte. Den har visst så kort holdbarhet at den skal kjøpes nærmere uttak. Skal ha ul.lyd den 11 mai. Vi får håpe det blir mange positive resultat i uke 21:)
Cmoi Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Hei Hører til på St Olavs vi også og skal ha uttak uke 19. Startet på spray 3/4 skal sette første sprøyte 23/4, UL 1/5 og uttak 5/5. Fikk alle medisinene i posten et par uker før oppstart, det kostet 11 000 Gleder og gruer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå