Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Har en gutt på 2år fra før og venter en liten i september, men vi begge greier ikke å finne noen som helst navn vi liker begge to... av jentenavn liker han Maria, Mari, Anastacia, og natasha Jeg liker navn som Lilly, Isabella, sophie osv og guttenavn liker jeg Noah og lucas, og han har absolutt ingen navn han liker.... Tror selv det blir en gutt, men vet jo aldri.... Noen som kan gi oss noen gode ideer til navn vi begge kan like?
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Vi sliter også med navnevalg denne gangen! Vanskelig for meg å vite hvilke navn dere begge vil like, men jeg drister meg likevel til å komme med noen forslag: Jente: Mariell, Josefine, Nathalie, Angelica, Marina, Iselin,Tiril, Aurora Gutt: Oscar, Isak, Leo, Leon, Joel, Theodor, Jonathan, Oliver, Nicolai, Sander, Gabriel, Samuel Et lite tips: kjøp en navnebok og se om dere finner noen dere begge liker! Masse fine navn, men VANSKELIG å finne det perfekte Lykke til!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 gikk faktisk igjennom navnebok (ja hele boken) på guttenavn...og vi fant ingenting.. jonathan synes jeg er fint.....Sander funker ikke siden vår sønn på 2år heter alex(ander) men tusen takk for gode ideer!!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Sophie passer godt sammen med Alexander synes jeg. Hva med Sebastian om det blir gutt?
Vannmann35 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Synes dere har veldig lik navnesmak, så dere klarer nok å bli enige om noe :-) Lilly Maria hadde jo vært flott! Hva med: Casper Sakarias Philip Felix Jesper Jasper Christoffer Edvard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå