Gå til innhold

endelig jordmor

Anbefalte innlegg

Er i uke 33 og har vært hos jormor for første gang i dette svangerskapet. fikk faktisk samme jormor som da jeg gikk gravid for fem år siden. Ved undersøkelse fant jordmor ut at babyen lå godt nede i bekkenet, om han hadde festet seg kunne hun ikke si, men det er vanlig at de ikke fester seg når man er andre gangs fødende. Så håper at han blir der nede og at han ikke venter til "the bitter end" med å komme ut. kan godt komme først på mai i stedet for i slutten for min del :-) SF målet var på 31 så akkurat over kurven, men han følger jo sin egen kurve og vokser jamt, så satser på en akkurat passe stor baby.

Har en fantastisk vår dag her. Gleder meg til å ut å trille baby.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137339375-endelig-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte det samme av min jordmor, at han ikke trenger å feste seg denne gangen. Merkelig, når mann tenker på hvor viktig det er at de gjør det første gangen. Nydelig vårdag her også. Men vi bor vel ikke så langt unna hverandre, om det stemmer at du og skal føde på kongsberg??? Eller blander jeg deg og noen andre?

Tipper du bor i Trondheim siden du har et litt Trødsk nick og ikke har fått jordmor før nå. Rent bortsett fra at hvis du synes det er en fantastisk vårdag i dag, er du enten veldig optimistisk eller har ei sol jeg ikke ser herfra;)

Her er vi i hvert fall mange flergangs som venter i fåfengt håp.

Fint at alt var bra! Kos deg ute i våren.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...