Gå til innhold

Gode ideer til hva man kan gjøre i ventetiden?

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede begynt å bli litt utålmodig på at den lille gutten i magen skal komme ut... Og "gruer" meg derfor litt til de tre ukene jeg skal gå hjemme i permisjon fordi jeg tenker jeg kommer til å bli gal av å vente.

Noen som har funnet på noe lurt å bruke tiden på?

Fortsetter under...

Har et par forsalg fra min rikholdige liste over ting jeg prøver desperat å få gjort i mitt snegletempo da jeg blir stoppet av kroppen min rett som det er. Dette er det jeg har lyst til å ha klart og som var deilig å ha klart med førstemann:

Vaske alt av tøy.

Vaske alt av sånn man lar ligge i skittentøyskurven fordi det har merkelig anvisninger eller må vaskes separat.

Vaske bak,under og over

Rydde skap

Lage ferdig album

Strikke ferdig prosjektene mine

Lese et par-tre gode bøker

Gå til frisør(kan bli en stund til man rekker neste gang)

Sy vaskekluter til baby

Kjøpe/skaffe gratis reisepakker og prøver på hudpleie/toalettsaker til sykehusbagen. (Greit å slippe å drasse på mer enn nødvendig.)

Ellers: Sørge for at kamerat til enhver tid er kampklart og atman har nok rene truser til mange dager... (kjipt om man må rett hjem og vaske undertøy, liksom).

jeg er sykemeldt så eg er hjemme hele dagen. og merker jeg nyter de timene jeg har for meg selv mens datteren vår er i barnehagen. jeg prøver å slapper mest mulig av men har også fått ryddet litt.. har tenkt å prøve å få ryddet i kjøkkenskapene. så må jeg etterhvert vaske babyklærene, legge de på plass... sette opp sengen osv... er alltid noe å gjøre..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...