Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker også Tiril veldig godt. Ser for meg en liten søt og sjarmerende jente med mye liv i.

Skrevet

Tiril Tove, langt, langt borti skove.. Dikt av Welhaven? Tror Tiril er en helt! I diktet i all'fall.. :-) Nydelig navn.

Skrevet

Syns det er et søtt navn, men liker det best skrevet m to l'er - Tirill :-)

Skrevet

Tror hun vil få mye positiv oppmerksomhet for navnet. Folk har hørt det før, men det er ikke for mye brukt. Jeg synes det er et nydelig navn.

Skrevet

Litt i overkant søtt synes jeg, og litt spist med to i'er, men absolutt et brukanes navn :-)

Skrevet

Tiril er sikkert søtt på ei lita jente,men syns ikke det passer på ei dame i 40 åra..

Skrevet

Jeg er mamma til ei Tiril på 15 år. Da hun fikk navnet var det ganske uvanlig. Min mor var sterkt i mot navnet, og mente bestemt at det ikke kunne være noe navn. Hun ringte til folkeregistret for å forhøre seg og der fikk hun vite at det var under 20 i Norge med navnet. Vår Tiril fikk veldig mye oppmerksomhet på navnet da hun var liten og mange hadde aldri hørt navnet før. I dag sier hun at hun er glad for å ha et navn som ikke så veldig mange andre har, selv om det har blitt betraktelig mange flere i dag enn da. Som du sikkert forstår liker jeg navnet veldig godt :-)

Skrevet

"jeg må på tiril", pleier min yngste å si når hun skal på do å tisse...hehe!! Vet om ei som heter Tiril Emilie! Søtt da :)

Skrevet

Elsker det :-)

Har en kusine som heter det, og hadde det ikke vært for at sambo ikke er så begeistret for det hadde jeg kalt dattern min det!

Skrevet

tøft! Jeg liker det godt. Veldig poppis hos kreative sjeler merker jeg og...

Skrevet

Jeg synes det er koselig men tror det er på vei opp:\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...