Attekattenoa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Fått brev i dag der det står at jeg skal ringe vakttelefonen så fort jeg får brevet. Betyr det at jeg kan starte raskt med behandling eller er det slik det står i alle brev? Håper vi slipper å vente flere måneder før vi kan starte=) Stod også at vi kunne ringe og avtale en samtaletime hvis vi ønsket det...
spix Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Har vært utenfor en stund, men tror ihvertfall ikke det er venteliste på St. Olav nå.
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hei jeg fikk helt likt brev i går:)skal ringe på mandag.jeg lurer oxo på om jeg må vente lenge før jeg begynner.
Kine71 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Heisann! Jeg har ventet i 3-4mnd siden forsamtalen, skal ha icsi. Fikk liknende brev som dere for noen uker siden, ringte inn mens og fikk hentet medisiner. Skal begynne med disse lørdag 12 april. Har forstått at det ikke er noen venteliste for ivf for tiden:)
Attekattenoa Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg fikk som jeg skrev brev fra St.Olavs på torsdag, og jeg begynner på spray allerede på onsdag!!!! Kjapt levert synes jeg=)
Kine71 Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Ikke værst det nei! Vet du når på dagen sprøyta skal settes? Jeg har prøvd å komme gjennom på tlf, men det er ikke alltid så enkelt. Jeg har nå uansett god tid til å finne ut av det! Er det ditt første forsøk? Ser ut på nicket ditt som du har to barn fra før? Er du gammel? Blir spennende å følge hverandre. Hos oss er det mannens svømmere som er problemet! Har prøvd selv noen år..... Masse lykke til:)
Attekattenoa Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Er vårt første IVF-forsøk ja. Vi har ett barn sammen mens jeg har ett barn fra tidligere forhold. Mannen min hadde en veldig dårlig sædprøve for snart tre år siden, mens den han tok sist høst var ganske bra. Legen tror allikevel at infertiliteten ligger hos mannen min og at den prøven han leverte i høst bare var tatt på et veldig heldig tidspunkt, hehe=) Vi har også vært gjennom tre doble Pergokurer, som har resultert i eggløsning med mange egg hos meg men desverre ble det ingen graviditet. Jeg er snart 30 år og vi har vært prøvere i ett år Har dere barn fra før?
Kine71 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Hei igjen! Dette er også vårt 1 forsøk, blir veldig spennende. Vi har ingen barn. Jeg har rukket å bli 36 år, så hvis det skal bli noe, så må det vel skje nå. Vi har prøvd i 2-3 år faktisk, så det var jo på tide at vi søkte hjelp. Jeg har også tatt flere Pergokurer, selv om jeg har eggløsning, men uten at det har resultert i noe. Har vel resultert i noen kilo ekstra hos meg har jeg følelsen av:( Bra at vi er flere som ligger nogenlunde likt i løypa, det blir vel mange spørsmål og spenning foran oss!
Attekattenoa Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 Håper virkelig det klaffer for oss alle!!!Hadde vært veldig moro=) Spent på hvor mye jeg må ut med i medisiner, St.Olav vil at vi skal betale IVF selv ettersom vi har to barn i hjemmet - noe vi selvfølgelig er veldig uenige i ettersom jeg og mannen min kun har ett barn sammen, og det er jo det som teller! Mannen min skal vel ikke straffes for at jeg har ett barn fra tidl forhold?? Men legen min jobber med saken så får se hvordan det går=) Blir uansett spennende å komme i gang!! Skal krysse fingrene for oss=)
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Jeg skal også begynne med spray snart.Ringte i går men må ringe inn neste mens for å vite når jeg skal inn på undersøkelse.Når i syklusen skulle en begynne på spayen?husker ikke alt dama sa i tlf jeg..hehe
Attekattenoa Skrevet 8. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2008 Begynner å spraye på dag 20 i syklusen, cirka 3 uker etter første mensdag! Lenge til du skal ha mensen igjen?
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 ja stemmer,d sa hun jo..hehe jeg venter mens neste uke så derfor rakk jeg ikke å få den for å begynne på den nå.derfor jeg skal begynne neste syklus. Utrolig å fortgang d var når en først leverte søknad til behandling.trodde jeg måtte vente i over ett år jeg..hehe så alt kom så plutselig.herlig følelse og endelig komme igang og får hjelp. Skal inn på undersøkelse antaglivis uke 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå