♥ DAME Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Tok Ul nr 2 i dag, og jeg var så og si klar som ett egg, hehe. Nå får jeg bare kvi meg noe voldsomt, men gleder jo meg også seff ) Jeg skal til Haukeland. Håper jeg blir godt neddopa, skal forlange det iallefall ) Andre som skal i uke 15 ??
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Så bra... hvor mange eggposer fant de??
venter7 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Flott!! Jeg skal til ultralyd på fredag og hvis alt ser ok ut er det planlagt uttak på mandag for meg også Sa de noe om hvor mange follikler de fant og hvor store de var? Kjenner jeg er spent nå.....lurer også litt på om jeg bør sykemeldes i helgen. Skal egentlig jobbe både lørdag og søndag. Vet ikke hvordan det blir med eggløsnings-sprøyta og stress før innsetting....
♥ DAME Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Hei dere. Sa ingenting om hvor mange dem fant, skulle de egentlig ha gjort det? Jeg håper jeg får sykemld hele neste uke, vil ta det litt med ro. Er jo så redd for at anstrengelser gjør at jeg mister. Tør vel ikke å gjøre noen ting etterpå, hehe ) Krysser fingre for dere. Dette skal jammen meg gå bra nå )
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Heisann:) Jeg skal på min andre UL i morgen formiddag, så da får jeg vell vite om det blir uttak på mandag (eller senere i neste uke). Håper så inderlig at det blir på mandagen, er så spent. Føler at jeg er så nervøs at jeg blir stresset! Har gått noen runder over gulvet no;) Masse lykke til, til oss alle sammen:) Hvor hører dere til foresten? Jeg hører til UNN i Tromsø
venter7 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Jeg hører til ved Haugesund sykehus. Er det deres første forsøk? Mitt 2.
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Endeliiig for deg Rart de ikke sa noe om hvor mange folikler du hadde? Fikk du ikke se selv på skjermen? Jeg skal til pers uke 16 ! Må på UL først da. Stakk igår ( første) ikke noe skrekkopplevelse det nei Gikk kjempefint. Helgen din går sikkert kjempesakte. . . Gled deg !
monika70 Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Så bra!! Blir spennende å høre på mandag om hvordan det gikk og hvor mange egg du har fått ut! Skal selv til ul imorgen, og håper på uttak på mandag el tirsdag. Så nå går vi inn i spennende tider mange av oss!
*-* Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Hei dere! Jeg var på kontroll i dag og har også uttak på mandag. Det er mitt andre forsøk. Forrige gang gjorde det så sinnsykt vondt med uttak på den ene siden. Uflaks tror jeg. for den andre siden var ikke spesielt vond. Gruer meg litt fordi det gjorde så vondt forrige gang, så tror jeg skal be om litt ekstra smertestillende denne gangen. Trøsten var jo at det ble fort bedre igjen etterpå. Og trenger jo ikke gjøre så vondt denne gangen. Jeg hadde veldig mange follikler, spesielt på den ene siden, men det er jo ikke akkurat noe fordel. Legen ble litt alvorlig og tok inn en ekstra lege for å titte, da ble jeg nervøs for at vi måtte avbryte alt, Men heldigvis går det greit tror de, men jeg må gå ned i lav dose de neste dagene. De diskuterte hvordan de skulle få noen egg opp i riktig størrelse uten å modne alle pga fare for overstimulering. Så tror ikke de regner med mer enn seks-åtte egg ut maks selv om jeg hadde over tretti follikler. Får krysse fingrene til mandag!
Fablefant✿ Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Vet du gruer deg, Askepott. Men jeg ville bare si at for meg var det ikke så veldig vondt. Selvfølgelig kjente jeg det litt, og lå på sofaen resten av dagen (føltes egentlig ut som sterke eggløsningssmerter, eller luftsmerter). Men dagen etter var jeg på jobb! Så det er nok veldig individuelt! (nå blei litt usikker på om jeg hadde sagt det til deg før... hehe!!) Lykke til iallefall!!!!
*-* Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Ja, som sagt, jeg hadde ikke spesielt vondt på den ene siden, det var bare litt ubehagelig. Flere som ikke syntes det er særlig vondt i det hele tatt:) Og man får jo bedøvelse!
♥ DAME Skrevet 3. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2008 Heisann Ikke sa de hvor mange folikler jeg hadde, fikk heller ikke sett på skjermen ( Jaja, sånn kan det gå Tusen takk for trøstende ord LilleHH ) Krysser fingre for dere alle sammen som henger med her )) Stor klem fra
Susie & Desembergullet Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hatt en OK erfaring - hadde mitt første uttak i januar, og runde to på søndag, 31. mars. Blir jo nervøs selvsagt, men selve uttaket skjer under bedøving og da kjennes absolutt ingenting. Følte meg veldig skjør og hold meg liggende hele den dagen. Ble utrolig trøtt i tillegg, og det er jo like greit - fikk sove litt av ubehaget av meg Måtte ta smertestillende i to dager. Egentlig er ventetiden etterpå mye tøffere! Blir spennende å høre fra deg, lykke til!
Prøvigjen Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Jeg har uttak onsdag. Var snakk om mandag først, men har kun 7 eggposer og to av dem var store , de andre små, så jeg skal sprøyte t.o.m. i morgen søndag. Sist fikk jeg ut 7 egg hvor 2 ble befruktet og jeg ble gravid med tvillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå