opsi fødeklar Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Men er ikke alle barn begavet på hver sin måte? det er det dummeste forumet jeg har sett. Jeg selv har tre barn, hvorav de er flinke på hver sine ting. Å sette noen i bås er vel litt drøyt, og alle mammaer syns vel sine egne er de beste uansett.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Det finnes faktisk barn som er spesielt begavet på enkelte felt. Og dette kan faktisk by på frustrasjoner for både barn og foreldre, kanskje særlig i møte med en skole som ikke evner å ta vare på disse barna. At dette forumet passer dårlig på dinbaby og heller burde vært på barnetmitt, er noe annet. En venninne av meg har feks en sønn på åtte år som uten problemer løser matematikkoppgaver elever i ungdomsskolen sliter med. Mener du altså at han ikke er spesielt begavet, og at å sette ham i en slik bås er drøyt? I så fall er jeg uenig, jeg tror at det som er drøyt er å overse at han har helt andre behov enn klassekameratene sine i dette faget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå