Gå til innhold

Spå-tråd til dere som ikke har blitt spådd av meg:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei auro!

 

Kan virke som om at du får tilbud om å jobbe der videre når det er over, men så ser jeg og at det er noe "annet" som kommer din veg som du ønsker å snuse litt på!:)

Virker som at dere må vente litt før dere får bhg plass nære der dere bor..til 2 opptaket/rundt nyttår kanskje..

Ser ut som ekteskapet vil gå fint ja,får bare gode følelser her jeg;o)

Nå får jeg opp 2 barn til på dere:) men får og opp at du vil fire barn tilsammen..har du en sønn allerede?virker på meg som du bare har en til nå..hmm.

2 gutter..neste i 2009 altså blir født da å nestemann blir du gravid med i 2010 ser det ut som!

Økonomien spør du ingenting spesifikt om men kan se ut som om at den stabiliserer seg og blir mye bedre om noen år!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei auro!

 

Kan virke som om at du får tilbud om å jobbe der videre når det er over, men så ser jeg og at det er noe "annet" som kommer din veg som du ønsker å snuse litt på!:)

Virker som at dere må vente litt før dere får bhg plass nære der dere bor..til 2 opptaket/rundt nyttår kanskje..

Ser ut som ekteskapet vil gå fint ja,får bare gode følelser her jeg;o)

Nå får jeg opp 2 barn til på dere:) men får og opp at du vil fire barn tilsammen..har du en sønn allerede?virker på meg som du bare har en til nå..hmm.

2 gutter..neste i 2009 altså blir født da å nestemann blir du gravid med i 2010 ser det ut som!

Økonomien spør du ingenting spesifikt om men kan se ut som om at den stabiliserer seg og blir mye bedre om noen år!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ønsker seg en liten en*

 

Ser en liten gutt:O)

Alt vil går bra med babyen,men kvalmen ser ikke ut til å slippe med d første:( ser han kommer ca 10november:)

 

Lykke til videre, å kvalmen ser jeg vil avta rundt 4-5mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunshine_87!

 

Ser graviditet på deg rundt oktober tidene med ei jente:)

Samboern din vil bli klar etterhvert som babyen vokser i magen å han vil og begynne å glede seg, tror nok han klar når du blir gravid og virker sånn! Men han sier det ikke for d virker som det sitter langt inne om du skjønner hva jeg mener:)

3 barn, 1 jente 2 gutter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *Vero*87

 

Får sommerferien,bare sommerferien liksom! så da skjer det vel i "din" sommerferie:) hehe:)

4 barn,men de to første kommer lenge før de to siste ser d ut som:)

jente først!så jente, gutt,jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peyton!

 

Hei! Ser 3 barn tilsammen på deg å at 3 mann kommer em en atpåklatt når dine to er i skole alder:)

Virker som du vil bruke litt tid på å summe dge men når du er igang så vil det gå kjempefint,tar litt tid for deg ser jeg men ikke så lenge da ikke misforstå meg. Men ser at dette vil gå greit siden du er fornøyd med det,får ingen negative føleleser,virker som du er flink til å tenke positivt å at du vet at man gjør ting til det det er :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma88

Får opp graviditet på deg i november med jente:)

4 barn tilsammen:)

Virker som du vil gå ned et par kilo før sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei stratosen m/augustbaby! :)

 

Får opp gutt:)

VIrke som det vil gå fint å jobbe ganske langt frem mot fødsel!

Ser ut som en fødsel rundt den 12 august! Virker som det vil gå bra med fødselen 14 timer ca får jeg opp! når har dy termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dotten:)

 

Får aug/Sept på deg..

virke som dte å blir jente men kommer en gutt til sist i 2011 ser d ut som!

 

lykke til! å ja sender deg gode tanker og vibber!! BLI graviiiid! hehe!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ninen84

juni får jeg opp pos test:)

ser ut til at i 2010 og så får jeg ikke opp årstall videre men ser 3 barn på deg da! masse lykke til,dette blir spennende for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DENNE TRÅDEN BLIR STOPPET NÅ-fordi den blir altfor lang. Setter opp ny tråd når jeg har kapasitet til å spå mere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...