Gå til innhold

Noen her som har mobilabonnement gjennom One Call??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde?

Det virker nesten for godt til å være sant det de reklamerer med synes jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det ca 2 mnd nå, og er ikke imponert.

Jeg sliter med å motta mms meldinger (får bare nettverksfeil, prøv å laste ned mld senere - uten at det går da heller)

Det er ikke alltid jeg får sendt mms heller, og retts om det er klarer ikke nettet å sende sms. "Sending mislyktes, prøv på nytt senere"

Ringing går greit av og til, men ofte bryter det flere ganger etter hverandre, og noen ganger klarer jeg ikke ringe i det hele tatt.

Jeg kommer til å bytte for å si det sånn.

Skrevet

Åh såpass ja!

Nettopp bestilt jeg da. Men gidder ikke om det skal være slike problemer!

Skrevet

Nei, jeg gikk inn med et åpent sinn - men har blitt skuffet. Bor i by, så dekning er ikke problemet.

Det virker som de har for mange brukere rett og slett.

Skrevet

Jeg var storfornøyd, helt til noen nye kjøpte dem opp. Nå er det bare tull. Fikk ikke sendt ut sms i hele går, og noen ganger står det ''kun nødanrop''.

De får nok ordnet opp i det etterhvert, men vet ærlig talt ikke om jeg gidder å vente... Synd egentlig, for det var et utrolig bra abbonnement (inntil nå).

Skrevet

Jeg har hatt OneCall abonnement lenge (husker ikke hvor lenge) og er veldig fornøyd. Jeg bruker ikke MMS da. Har prøvd og det feilet, men ser ikke på MMS som noe viktig.

Skrevet

Vi er absolutt veldig fornøyde her. Hatt det abonnementet i ca et år og det fungerer strålende! Lave regninger eller ingen regning i det hele tatt :) Jeg syntes også det virket for godt til å være sant, men det er faktisk sant!

Skrevet

Vurderer å bytte til onecall. Tror jeg kommer til å spare mye på det.

Noen som vet om det er bindingstid?

Skrevet

Er veldig fornøyd, og er ingen bindingstid. Se www.onecall.no! Men som noen skrev, så var det problem med å sende meldinger i går, men slike feil rekner jeg med blir fikset fort!

Skrevet

har akkurat bytta, og er ikke imponert...

får nesten ikke tak i de på kundeservice, og i går kveld slutta mobilen min bare å kunne ta inn og sende sms...... så det virka fin i en hel dag....

nå vet jeg at de har hatt problemer på formiddagen i går, men det skal være fiksa nå.. snakka med de i dag...og de kunne ikke skjønne hva som var feilen, men regna med det ordna seg snart...

måtte bare slå av og på telefonen noen ganger i dag...

og det har jeg gjort og ikke noe funker..

satt akkurat og vurderte det angrerettsskjemaet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...