3 gutter og venter prinsesse Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei har en sønn på 3 år som sier hele tiden at han har vondt i magen. Både før han spiser og etter. Han spiser veldig lite, smaker på det meste men sier til alt at han liker ikke. Han drikker ikke melk men spiser ost og smør. Han har helt normal avføring . Dette har holdt på nå i 4 til 5 måneder. Noen som har vært borti det samme? Blir veldig glad for svar. Klem
svana72 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Ja sjekk han for småmark i magen..Få i han yougurt,er ikke sikker at det er små mark,men er så vanelig på små barn..Kan også være noe med tarmene han som ikke er sågodt for barn eller voksne men er ikke farlig legen finner fort ut av det...få i han litt fiber rik mat... Ta kontakt med legen i morgen.. Lykke til
Askepott 3 barnsmor Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jenta mi på 2.5år spiser svært dårlig og sier at hun ikke liker til omtrent alt.Hun klager ofte på magevondt også så vi var hos lege idag og ble hevist til barneklinikken for utredning.De mener det kan være at hun har for mye magesyre i hals og mage men er usikker.Kanskje det kan være noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Jaså, kan barn ha magesmerter pga. for mye magesyre? Jeg lærte av min mor at barn har aldri magesmerter pga. for mye magesyre, men min mors påstand stemmer kanskje ikke likevell.
annie-77 Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Hei, ser det er en stund siden dette innlegget, vil bare si at man bør få tatt en allergisjekk hos legen, om ikke de finner noe der er laktoseintolerans en mulighet, unngå alt med melk (i alle former en stund).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå