estragon Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Der kunne vi se en liten astronaut på 6 mm og med et hjerte som slo som besatt! Alt ser foreløpig normalt ut. Det var en stor lettelse. Og jeg er kvalm og trøtt og kvalm og uggen dagen lang.
Karina68 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Gud så flott- gratulerer altså. Husker da jeg var på 7 ukers UL selv- det var stort å se den lille peanøtt'a. Jeg er 18 uker i dag- og er fremdeles småkvalm om kvelden eller ved stress- men t.o.m uke 16 var jeg helt uttaforog sykemeldt i perioder. I begynnelsen er man jo helt surrete og uten konsentrasjon også. Du får trøste deg med at det blir bedre! Synes forresten at Stripa var et perfekt navn!
estragon Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Takk:) Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier; surrete og utafor. Det står å lese mange steder at det gjerne går over etter rundt 12 uker, kjenner det blir en prøvelse fram til da, men var egentlig ikke forberedt på å ha det sånn særlig lenger.. Håper at kvalmen gir seg for deg snart nå da, det er jo slitsomt å ha det sånn så lenge. Har du fått mage enda da? Det gleder jeg meg til!
callmebecka Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Så fantastisk! Er det ikke det vakreste synet i hele verden? Da er det bare å senke skuldrene og nyte kvalmen ;o) Det blir bedre rundt uke 12, men slipper ikke nødvendigvis helt. Jeg er fremdeles helt surrete i uke 20.....hvis jeg ikke kommer meg i seng like etter dagsrevyen føler jeg meg fyllesjuk i et par dager etterpå (og jeg er virkelig et B-menneske ellers!!!) Men herlighet, det er en baby i magen så alt er ok! Lykke til videre, godt dere har en fin jordmor. Og ja, stripa var et veldig fint kallenavn!
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Så gøy, og herlig at alt ser så bra ut. Følger med dere videre på ferden Du overlever kvalmen, hold ut !!!! Klem
SogH Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Herregud! Så fantastisk det høres ut!!! Lurer på om vi må bestille time til ultralyd selv... Blir gal av å gå å vente! Hvilken uke var det dere var da dere var på ultralyd? Håper formen din ikke er like uggen hele tiden;)
estragon Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 Ja, gjør det! Vi var på ul i uke 6+2. Veldig tidlig, gynekologen sa at om vi hadde vært der dagen før hadde vi antageligvis ikke sett et bankende hjerte, så det er kanskje lurt å vente til ihvertfall 7 uker, så slipper en å bekymre seg unødig hvis en ikke ser noe. Formen er faktisk litt bedre allerede; litt mindre uggen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå