Gå til innhold

Dere på reductil ,, spiser dere kun "slanke" mat og trener mye??


Heli 79-har jente+ gutt

Anbefalte innlegg

Jeg spiser ingen ting av godteri, brus og snacks midt i uka. Førse 2 mnd med reductil spiste jeg også kun sunn mat og trente ofte.

 

Nå etter et par ukers "ferie" så har jeg gått til mer normal kost. altså mere brød igjen og spiser mere mat til hvert måltid. utenom middag da. begrenser det.

før spiste jeg kun 1 knekkebrød o.l til frokost lunsj og kvelds. Tror nesten det ble for lite.Går en del turer, men har ikke trent sånn skikkelig enda. Men ser jeg går ned igjen nå.. med dette kostholdet også.

Gikk bare ned 1 mnd på reductil før det stoppet opp helt forrige periode.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg gikk på reductil, så kom jeg meg ned 10 kg før det stoppet opp. Da spiste jeg vanlig mat, og trente ikke. Men mistet helt lysta på søtsaker og brus da.

Begynte på reductil for 3 dager siden, men denne gangen går jeg turer, samt trener litt på treningssenter. Spiser frokost-1 brødskive, og middag. Har så rare og forskjellige arbeidstider at det er ikke så enkelt å lage seg en fast "spiseplan". Blir litt småspising innimellom, men brus og snop har jeg kuttet ut.

Funker visst fint det. Har på 3 dager gått ned 1,3 kg. Så får vi se hvor lang tid det tar før det stopper opp her.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...