Gå til innhold

Forandringer etter MA.

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var gravid,men mistet i slutten av Desember..Hadde da en utskrapning..Og etter dette har jeg fått mye sterkere mens smerter.

Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Trist å høre at du mistet. Jeg hadde Ma i jan. har ikke mer smerter, men blør mye lenger.. Tidligere bare 3-4 dager, men nå varer det 7-8 dager. Tror nok ting forandrer seg etter en slik opplevelse. Vi får håpe de bare er midlertidige og at kroppen går tilbake til det normale etter hvert ( eller at vi blir gravide på nytt)

Skrevet

Ja,det får vi virkelig håpe:)...Min syklus har blitt kortere,har nå blødning 2-3 dager,og skikkelig vondt i magen. Sykluslengden er fra 26 til 28 dager. Når en har kortere blødninger,kommer da eggløsning tidligere eller har ikke det noe å si.?Tror jeg må skaffe meg noen eggløsnings tester..

Skrevet

Tror eggløsningen skjer ca 14 dager før neste mens, så det skulle gå ann å regne ut sånn ca hvortid det skjer. Må følge med på EL slim og sånt. (Har lært mye rart av å være på disse sidene gitt). Lykke til.

Skrevet

Jeg hadde lengre syklus etter MA og derfor eggløsning senere enn vanlig. Vanligvis ca dag 12-13, nå dag 15-16. Denne måneden hadde jeg utslag på eggløsningstesten på dag 12 igjen. Tror det må gå seg til litt. Greit å teste, så vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...