Gå til innhold

Jeg hadde sååå store planer......

Anbefalte innlegg

Da jeg ble sykemeldt i januar og ut svangerskapet, såg jeg for meg alt jeg endelig skulle gjøre og få tid til. Lage ferdig albumene til ungene, brodere/strikke, rydde kjeller, gå turer hver dag osv

MEN, jeg er totatlt tømt for energi, kynnere som setter meg ut for den minste ting, og det eneste jeg tenker på er søvn!!!!

Jeg sover såå dårlig om natten nå for tiden, og med en gang familien er ute av dørene om morgenen, så hiver jeg meg ned på sofaen. Der blir jeg utover dagen!!!

Har så dårlig samvittighet, og føler meg nesten som en hypokonder!

Andre som er sykemeldt og som hadde DE planene som gikk i vasken????

Fortsetter under...

samme her.. Har ikke energi i det hele tatt. fåt liksom tatt det vanligste av husrbeid.Og klesvask. Men sengen er veldig forlokkende når familien har reist på jobb og skole. Klaget til Jordmor om at jeg ikke har energi... syntes det er så dumt. Kunne trengt masse masse overskudd til overs. Er redd jeg skal ha like lite energi når veslegutt blir født...uff. Blir godt å bli ferdig.

ja...men det var da en grunn til at du ble sykemeldt. Man blir ikke sykemeldt hvis man kan fortsette som før.

Trenger vel ikke ha dårlig samvittighet for det...det eneste du har fått bekreftet er at det var riktig å bli sykemeldt.

Vel, jeg er ikke sykemeldt, men har det akkurat likt! Var innstilt på å få gjort såå mye nå som jeg ikke har mer undervisning, men jeg går jo bare rundt her i koma! Kynnerne er meget plagsomme og det skal ikke mye til før de kommer! Blir sliten av dem og slenger meg på sofaen...

Men som det ble nevnt her, du er jo faktisk sykemeldt =) Men forstår frustrasjonen din! Men noe dårlig samvittighet trenger du ikke ha syns jeg! Det er faktisk ganske tungt å gå gravid nå på slutten!

Jeg satt og snakket med mannen min om det i går. Sliter med at kroppen ikke klarer å henge med på tiltakslysten. Har masse ideer og planer, men i dag måtte jeg ha assistanse for å lage frokost til storebroren fordi kynnerne herjet med meg. Skal være alene hjemme med guttungen etter barnehagen og gruer meg litt i tilfelle han er veldig sutrete og ikke vil annet enn å sitte på armen.

Men så får jeg en dag eller to der energien stiger litt.

Har laget en prioritert liste som jeg da jobber etter.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...