Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig lenge siden jeg har skrevet her, men må komme med en glad meldig til dere. Håper den gir nytt mot til alle dere fantastiske damer.

Etter 1ma, 3 exu, 1ivf og 3 frys og 5,5års prøving er jeg endelig gravid.

I går var jeg på ordinær ultralyd, og der lå det en fantastisk baby å sprellet. Tenk at jeg er 19 uker på vei:-)

Vet selv fra min tid her inne at noen ganger mister man håpet, men nå føler jeg meg som et levende bevis på at man ikke må gi opp.

Babyen er "hjemmelaget" og det var det vel ingen som trodde vi skulle få til.

Hadde siste frys våren 07. Vi hadde fått så gode signaler på at dette skulle gå bra, så når også dette gikk i vasken bestemte vi oss for en pause.

Jeg har en flott lege på det lokale sykehuset så jeg ringte han for videre oppfølging. Jeg har endometriose og spurte om å få en lapraskopi, igjen.......for det er ikke første gangen. Håpet det var det som skulle til. Joda, jeg ble lagt under kniven og legen fjernet masse endometriose og polypper. Merkelig hva man skal få på sine "gamle" dager he he ( er 35år)

Som dere forstår gav dette fantastiske resultater. Vet ikke om det var meg eller legen som var gladest når jeg kom på ultralyd etter seks uker å så hjertet slå.

Det kan ikke måle seg med noe:-)

Måtte alle dere flotte, tålmodige og streke jenter få oppleve dette.

Håper dette innlegget kan hjelpe på når håpet svinner, det er heldigvis lys i tunellen:-)

Ønsker alle masse lykke til.

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, er jo fantastisk!!

Skrevet

Gratulerer saa masse..Kjempekoselige nyheter!!! Lykke til med svangerskap og alt det som foelger ;-)

Skrevet

Gratulerer! Så fantastisk at alt står bra med baby og at dere får ønskebarnet :) Og tenkt - etter alt dere har opplevd på veien. Takk for at du deler din historie, og tar deg tid til å komme med en oppmuntring til oss her. LYKKE TIL!

Skrevet

Godt å høre! Det gir oss andre et håp om at det går til slutt. Gratulerer så mye, og kos deg masse fremover med det lille voksende underet du har i magen. :-)

Skrevet

Takk, takk alle sammen. Håper inderlig dere får oppleve det samme underet, det har dere fortjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...