blidros Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Er det noen som vil dele erfaringer med meg... Lettere å snakke med noen som har kjent det selv på kroppen. [email protected] Legg meg gjerne til! Klem
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Så trist og høre at du har mistet spiren din:( Var du langt på vei?? Vet akkurat hvordan du ar det nå, og mitt eneste råd til deg er og ta tiden til hjelp, for og komme deg gjennom sorgen. Bruk familie og venner til det de er der for, også skal du se at du kommer gennom det, selv om det ser svart ut til og begynne med, var ihvertfall det jeg gjorde den gangen jeg mistet... Lykke til videre:) Klem:)
Carina77 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Uffa.... Vet hvordan du har det....Men tenk sånn: kanskje det var et embryo med skader,-da ordner jo kroppen opp selv! Har mistet 3 ganger selv i uke 6 og 7. Gjorde den store tabben å ikke ta utskrapning en gang, men ble lagt inn å fikk medisin for å drive ut restene selv-en slags minifødsel,-Aldri igjen! Forferdelig både fysisk og psykisk!!!!!!!!!!!! Er nå småbarnsmor til Benjamin på snart 4 år, og er 6 uker på vei i morgen:) Er nervøs, er i perioden da jeg har mistet før,så nervene er litt skjøre.... Prøv igjen, gi ikke opp!! Lykke til!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå