Annkimor Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Ja, dere hadde rett. ;-) Ringte jordmor i dag pga alle kynnerene. Hu ville jeg skulle ringe lege, og ta det litt rolig fremover. Nå viste det seg at legen min er bort til 14/4, men jeg fikk ihvertfall 100% sykemld. frem til det... Skulle gjerne ha fått noe mere konkret svar, hva er ta det rolig? Kan jeg gå tur, støvsuge, leke med guttungen??? Har forrsten kjøpt vogn i dag, Emmaljunga 05- mod VELDIG pent brukt! Dobbel hardbag. Kult... Da er noe på plass ;-)
Thea-81 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Ta det rolig ville jeg tolket å ta ting i ditt eget tempo, få slappet av masse (gjerne ligge vannrett), gå gjerne tur eller leke - men lytt til kroppen. Nå unngår du kanskje så mye kynnere og stress fra jobb
moden mamma Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Flott - sikker på at det er akkurat det du trenger! Jeg ville gjøre som verdens_lykkeligste anbefaler.. lytt til kroppen. Hvil deg masse og tenk at fulltidsjobben din nå er å være "bolig" for de to vidunderene i magen. Lykke til! Håper å se deg på treffene snart..
Annkimor Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Ja! hihihi, nå har jeg jo fri på tirsdager plutselig ;-)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Hi, hi, så bra da! Enig med dem over, lytt til kroppen og gjør det du føler for. Min jordmor sier at så lenge jeg ikke gjør mer enn kroppen klarer og gjør ting som gir meg godt humør så er det flott, da får jeg bare ekstra energi! Håper på å se deg snart!
bratt Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg er også 100% sykemeldt og merker det er dagsformen som bestemmer hvor mye jeg orker. Noen dager er det mest sofa og litt husarbeid, andre dager orker jeg å gå litt turer osv. Tror kroppen bremser seg selv, men det som er fint med å være hjemme er at du kan ta hensyn til de små i magen og deg selv. Hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå