Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja må bære sei at den første vi fikk va en gutt å han la æ navne på, men fikk mykje kritik før navnevalge.Folk syns d va så vanskeli å husk. Men d skitt nu vel æ/ vi i. D e nu vi som føreldra som ska vælg navn uansett så.Fleire som har opplevd d samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke bæret! Hva har du opplevd?

Skrevet

Nei, har ikke hørt noe negativt om navnevalgene noen ganger vi.

Men det er klart, hvis man velger sjeldne navn så er det jo større sjanse for å treffe alles smak. Men at man sier det hvis man ikke er enig med navnevalget syns jeg jo er litt unødvendig, ville heller brukt litt tid på å bli vant til det. For ja, det er foreldrenes valg.

Har du lyst til å si hvilket navn dere valgte da?

Skrevet

Det var jammen ikke lett å forstå hva du vil frem til her;)

Skrevet

Hva er det du skal frem til?

Ikke fikk vi vite navnet på gutten heller.

Skrevet

Hm... Dette minner mistenkelig om mobbing av dialekt!! Er det kansje bare jeg som tar feil? Jeg har også litt problemer med å forstå veldig utpreget nordlending, sørlending og andre dialekter, men da gjør jeg heller så godt jeg kan for å forstå, istedet for å kritisere med en gang! Det er da bare vanlig folkeskikk? Jeg er selv fra Finnmark, og vanligvis skriver jeg dialekt, men her inne velger jeg heller å skrive på bokmål, nettop fordi jeg oppfatter flere her inne som veldig kritiske og litt frekke innimellom.

Men vi e da alle voksne folk, og burde oppføre oss deretter! E dåkker ikke enig? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...