Gå til innhold

Uke 9 og ekstrem kvalme dagen lang

Anbefalte innlegg

Hei! Flere som opplever morgenkvalme i uke 9? Leser liksom overalt at nå skla det være over.. har ikke hatt det før nå jeg... igår gikk jeg med kvalmen hele dagen, og til slutt så spøy jeg før jeg la meg.. idag har det også vært sånn, kjenner det ulmer i magen... Kjempe kvalm nå igjen, etter vi har spist... Er dette vanlig??

FruBoger

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137334307-uke-9-og-ekstrem-kvalme-dagen-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er i uke 8 og har også kvalme hele dagen, kaster ofte opp på kvelden.

Må spise minst hver 3 time, ellers går det galt.....

Har hatt det sånn i de 2 tidl svangerskapene også, kvalm frem til 5mnd.

Tror det er vanlig å ha det til uke 20

Lykke til!

hei er i uke 9 jeg og, vært kvalm i ca7 uker allerede, døgnet rundt. Rett før påske begynte jeg og spy og sliter masse med å få i meg nok mat. Det vanligste er at kvalmen gir seg i uke 12-14, så det er det vi skal satse på:) Noen gir seg senere, som hos morx3 over her, hos andre gir det seg ikke før fødselen dessverre. så er bare å prøve så godt man kan og leve og nyte graviditeten, ikke så lett, hehe.

Masse lykke til, god bedring

Jeg er i uke 8 og har vært kontstant kvalm i 3 uker nå. Noen dager er værre enn andre, men heldigvis så holder jeg på maten. Har begynt å ta med masse snacs (frukt, joghurt, kjeks) til jobb, men spiser jo som en hest for tiden og alt er nesten borte innen lunch... I starten så hjelp det å spise ofte men nå føles det like ille ut hele tiden. Har voknet mye for i natt pga kvalme og det var første gang. Skulle nok holdt meg hjemme fra jobb idag. Skal heldigvis til legen i morgen for første gang.

Hei hei :)

Er 6+2 på vei...Tror jeg da.... Har ikke vært hos lege eller jordmor enda og fått eksakt termin... Men jeg har vært kvalm siden ca.2uker før påske...Er kvalm dagen lang og i dag er første gang jeg har kastet opp... Egentlig helt forferdelig!!!!! litsomt å jobbe i lengden...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...