Gå til innhold

Spennende oppdatering :)

Anbefalte innlegg

Jepp, da gikk det sånn at jeg ble lagt inn på UNN i dag igjen, blodtrykket har steget nok en gang...

Først har de økt dosen med blodtrykksmedisin, men det funka dårlig. Så nå ligger jeg her, de har satt de første modningstablettene og det er bare å begynne å vente på at fødselen skal komme i gang :)

Litt nervepirrende kan man trygt si... Håper ikke det skjer noe mens jeg må være alene i natt....

Såh, jeg kommer ikke på treff i morgen kan det se ut til :)

Og for dem jeg sniker i køa til, så får jeg bare beklage :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137333873-spennende-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, litt sur og snurt logger jeg inn, fortsatt med babyen inni magen... Det har som sagt vært fine sammentrekninger i magen siden første modningstablett ble satt, men nå på kvelden har det stoppet mer og mer opp... Kroppen er nok sliten og trenger søvn :)

Såh, håper jeg slipper å logge inn som gravid flere ganger, nå skal jeg sove :)

Annonse

Pøh, lillemann e ikke klar for å komme ut nei... Sitt no her på fødeavdelinga med fødekvinner rundt overalt :) Ikke ei ri å se sia i går ettermiddag... De har no en hviledag med modningstablettan sia de har satt så mange... Babyen ligg langt oppe og kan derfor ikke hjelpe til med å få de åpent, så no vente vi bare på at han skal sige på plass :)

Humøret har, mildt sagt vært på bunnen de siste dagan, men etter at æ har fått være hjemme hele dagen i dag før æ måtte tilbake hit på kvelden e det litt bedre :) Dem sir det så fint her, det e jo en psykisk påkjenning når man sett i gang en fødsel, for da begynne man njo å vente på babyen :)

Såh, det e travle daga her nede, i dag e det født 7 unga, og barselavdelings pluss føden her e heilt full :) Man har da iallefall underholdning :)

Blir spennanes å høre ka de tenke å gjøre no... Skal vel få snakke med lege/jordmor no etterhvert... (Det e som sagt innmari travelt her nede...)

Takk for gode tanka, skal se kordan det går med humøret, så kommer det vel tilbakemelding etterhvert... Uansett e det vel snart noen av dåkker som skal inn her på fødeavdelinga sjøl :) Æ har helt mista trua på at det kommer ut nåkka unge på iallefall ett par uke :)

Klem herfra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...