Gå til innhold

Noen som har vært i Sæby? Evt andre annbefalinger i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og skal bestille ferie til fire voksne og to barn. (2 år)

Vil ikke så langt fra Hirtshals......

Men det er jo et hav av hus,hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deg venta jeg faktisk på, har sett du har annbefalt denne linken....Men jeg huska den ikke:)Løpe inn å se......

Har vært masse i Danmark, men er jo kun kjent på de stedene vi har vært.........

Skrevet

Anbefaler det stedet til alle. Det er fantastisk der.

Jeg skal MINST ha to uker der i sommer, helst mer, men mannen har ikke så mye ferie, så vi får se hva vi får til.

Lønstrup er superhyggelig og veldig behagelig, Skallerup Klit Feriecenter har ALT, inkl romersk bad og badeland, det er mil på mil på mil med sandstrand, man har Hjørring som shoppingsted nært og knapt en halvtime til Aalborg.

Jeg har i perioder også bodd der nede og trives kjempegodt.

Anbefaler isbaren på vei ned til stranda i Lønstrup for knallgod is med guf;)

Skrevet

Wow, spørs om jeg ikke må ta imot den annbefalingen da:)Det høres jo fantastisk ut:)Aldri vært i Lønstrup heller som jeg kan huske........Men de liker de små koselige byene jeg da, med de herlige gå gatene og noen butikker:)Da er jeg solgt:)

Hvem vet, kanskje vi møtes ved stranda med hver vår is med guf:)

Langt er det til Lønstrup fra Hirtshals? Du hørtes jo litt kjent ut, så bombarderer deg med spørsmål jeg da:) Eeeelsker Danmark:)

Skrevet

Blokhus og Hals er veldig koselige også :-)

Skrevet

Ja, jeg er såå enig:) Blokhus er nyydelig, men helt umulig i Juli.....Er jo nesten helt fullt jo og ikke sånn kjempe billig......Var senest i Blokhus i vinterferien:)

Og i Hals var vi i sommerferien i fjor, men har sendt mail til et hus i Hals, så håper på positivt svar:)

Skrevet

Vi var også i Hals i fjor... Bestilte feriehus veldig tidlig for å få det vi ville ha. Selv med nesten1 uke regn i Hals, var det veldig koselig der. :-)

Ebeltoft skal være bra også har jeg hørt.

Skrevet

Det er 15-20 min kjøring fra Hirtshals, så det er veldig nært:)

Er en kjempefordel når man har småtasser i bilen:)

Må lalle, send PM om jeg skal fortelle noe mer, gjør gjerne det, i morgen;)

Skrevet

Kanskje vi møttes da,hehehehe:)

Vi har vært seint ute i år vi da, så en skal vel være fornøyd bare en får noe:)

Lurer veldig på Ebetoft også ja, har vært der for noen år siden:)

Vi tenkte en uke nedover i Danmark og en uke litt lenger opp.......

*glede seg masse*

Skrevet

Danmark er et flott ferieland med barn:) De 2 siste årene har vi vært på et sted som heter Hvite Sande på vestkysten. Vil gjerne tilbake til sommeren.

Skrevet

Kanskje det ;-)

Bodde et par dager i Vejle ifm Legoland (tok båt til Kiel og kjørte opp) for 3 år siden, det var også en koselig by. Danmark er i grunnen utrolig bra!

Skrevet

Helt enig med dere, Danmark er utrolig bra med små barn og selvfølgelig også større:) Helt supert å feriere der, lett å finne frem, masse og finne på osv osv.......Jeg kan vel holde på i det uenndelige:)

Hvide sande har jeg faktisk ikke vært, men var i Blåvann i fjor og det er vel like ved om jeg ikke tar feil........NYDELIG by, annbefales:9

Men litt langt å kjøre...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...