mammarettogslett Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Lekker man hele ammeperioden eller gir det seg litt etterhvert? alt blir jo bløtt og må skifte hele tiden, ikke frister det å gå tynnkledd mot sommeren heller..
Bie&babylove:-) Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg lakk mindre etterhvert, men det lekker alltid litt, spes under amming... Nå, 9 mnd etter ammer jeg fortsatt og det er først nå det ikke lekker i det hele tatt.... men det nok fordi jeg bare ammer morgen og kveld, og har veldig lite melk igjen.... Ellers kan jeg si at det er stor forskjell på ammeinnlegg..... Jeg er VELDIG fornøyd med engangsammeinnleggene til Medela. Disse lekker IKKE igjennom....uansett... kan være greit til sommeren.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg slutta å lekke etter 4-5 måneder. Det var værst i begynnelsen. Nå er det til og med lenge siden det har kommet noe fra det andre brystet mens jeg har ammet.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg lekker nesten ingenting, lakk litt i begynnelsen, men det ga seg raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå