Gå til innhold

blør lite

gullets mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mistet i uke 4,4 på mandag.småblødde litt på lør og søn før og så kom en kraftig blødning på tirsdag.I dag har jeg blødd endel også.men det begynner å gi seg nå.Er ikke det litt tidlig å slutte å blø?føler meg helt normal nå da.hadde skikkelig ømme pupper forrige uke.men alle gravidietssymptomer er borte nå.var øm i magen på søndag og mandag,men nå føler jeg meg helt fin.Kan alt ha kommet ut og blitt feridg nå?kom en liten sort koagel på mandags morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig individuelt om hvor mye man blør. Er det SA du har hatt så er jeg mer usikker, men tviler på at man må blø mye eller lite for at ting skal være i orden. Det beste er uansett å komme seg til legen for å sjekke at alt er ute.

Skrevet

Siden du ikke var så langt på vei er det vel normalt at det ikke kommer så mye. Men for sikkerhets skyld burde du kanskje dra å få sjekket om alt er ute:) Jeg går gjennom en SA nå og blør på dag 7. Har blødd ganske mye innimellom og der er også kommet noe koagulert blod og klumper ut. Jeg skal få sjekket om alt er kommet ut når det stopper opp å blø. Jeg har fortsatt gravidsymptomer og det plager meg litt...

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...