Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hva synes du er finest av: Johanna og Anna Sophie? Eventuelt et annet navn etter Anna. Anna Elisabeth Anna Ulrikke Anna Emilie Anna Augusta Anna Benedicte Kom gjerne med forslag...
prebs Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Anna Elisabeth og Anna Emilie er nydelige! Johanna er ok, men JohannE er kjempeflott!
volve Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Johanna er finest, eller hva med Sofia? Synes Anna er tungt å kombinere med andre navn, - de bør i så fall begynne med konsonant slik som i: Anna Karine Anna Louise Anna Viola
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Johanna syns jeg ikke er så veldig vakkert, selv om jeg elsker guttenavnet Johannes.... Anna Sophie er kjempefint! :-) Selv ville jeg valgt å skrive Sofie, da jeg syns at Sophie ser litt "rotete" ut. Anna Emilie var også fint. Andre forslag: Anna Linnea Anna Therese Anna Mari, med lang i Anna Eveline Anna Matilde
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Johanna, eventuelt Johanne, er finest. Men Anna Emilie var også nydelig.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Hadde jeg fått en datter i dag skulle hun hete Anna Matea
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Johanna er veldig fint. Liker også Anna Sophie, men Sofia bedre. Er ikke veldig glad i dobbeltnavn, så hadde nok valgt Johanna, eventuelt kun Anna eller Sofie/a. De andre dobbeltnavna er ok.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Johanna er vakkert. Jeg ville styrt unna Anna Augusta- som blir Annaugusta om en sier det fort. Ellers så er Anna Sofie/a også veldig fint:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Tusen takk for svar. Ja, vi skal unngå mellomnavn som begynner/slutter på A, det blir tungvindt å si når Anna har to A-er i seg allerede. Nå liker vi egentlig Anna Emilie og Anna Elisabeth best. Men klarer likevel ikke helt å legge fra oss Johanna... Kom gjerne med flere forslag. HI
ma-85 Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Anna Sofie. Altså Sofie med F. Pen kombinasjon. Johanna er OK, men jeg synes Johanne er mye penere. Av de andre kombinasjonene dine, så synes jeg alle ble litt for tunge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå