en liten og en stor! Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Nå viser kalenderen at uke 7 er igang! Akkurat nå føler jeg at jeg gjerne kunne ha lagt meg i hi, og sovet et par måneder! Jeg er sliten, sliten, sliten... Har kort lunte og vondt i ryggen! Alt føles annerledes enn forrige gang, så denne gangen blir det nok en gutt Kanskje... Går og kjenner på om jeg skal ta skrittet ut og faktisk sykemelde meg ei uke, det er ikke enkelt å jobbe roligere i en klasse med 25 elever heller, liksom. Enten så er du der, eller spå er du ikke. Man kan ikke gjøre noe halvveis da. Får kjenne litt på det denne uka. Sukk! Alt er annerledes enn sist, da var det sommer ferie når jeg var kommet til uke 7, og itilleg har vi ei lita på 3 år som krever sitt etter endt arbeidstid. Det merkes! Men det er jo kos også ! Gleder meg til denne hemmelig-holde-tida er over - og vil at det slitne skal gå over! Jeg er jo ikke syk, heller...
Nina_J Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hei! Jeg gikk inn i min 7.uke i går! (6+2 i dag) Har også en knøtt på 3 år, som jo krever sitt, og det tærer litt på. Merker at jeg beveger meg saktere for tiden, både med gåing, matlaging og generelt.. Hos meg er også ting annerledes denne gangen. Er kvalmere enn sist, og føler på meg at det er jente denne gangen, men hvem vet? Vi må følges fremover siden vi er like langt!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 hei:) i dag er jeg kommet inn i uke 8:) er fryktelig trøtt for tiden, men kjenner at dagene faktisk går fint for det;) har selv en tre åring å passe på etter jobben om dagene, og kjenner at det er tungt med all løpingen, men heldigvis er hun glad i bøker, så vi kan sitte i godstolen å kose oss:) da jeg gikk med henne var jeg dårli hele veien,mens nå er jeg stortsett bare trøtt... har ikke vært kvalm i det hele tatt(bank i borde!!) men matlysten har heller ikke vært på topp. gått ned 3 kg til nå... er bare helt i ekstase for tiden for det som skal skje, har foreløbig termin 21 nov. satser på at vi får noen fine mnd sammen her inne:) gleder meg også til å si det til resten av verden!!! vanskelig å vente så lenge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå