Single71 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Testet negativt på graviditetstesten samtidig som jeg fikk mensen, det var ganske klar melding! Håper på bedre lykke neste gang:-) Lykke til alle dere andre som prøver, håper vi alle får det til i 2008!
ElleL Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Huff så trist. Nå vet du hvertfall hva du går til. Jeg syns andre gang var bedre enn første gangen for da hadde jeg ingen ide om hva det dreide seg om. Neste hang sitter spiren skal du se. Lykke til med neste forsøk.
HH72 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Kjipt. Er i samme båt, dvs skal teste i morgen men kjenner at TR er på vei så det blir nok negativt. Bedre lykke neste gang!
Chaiemae Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Så utrolig trist Single 71. Ta godt vare på deg selv. Har du bestemt deg for neste tur?
Trooghåp76 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Uff så trist for deg singel71. Håpa det neste forsøke bli vellykket!! Lykke til føl med deg.
liesje Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 det var trist å høre, men stå på videre og så håper vi at den sitter neste gang.
Single71 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Tusen takk for fin støtte alle sammen. Det varmer. Til Chaimae: Takk for nydelig melding. Jeg tenker å prøve meg igjen om 2 eggløsninger. Skal prøve å få solgt leiligheten så det er nok å henge fingrene i heldigvis. Hvordan går det med leiligheten din, forresten? Når regner du med å dra til Nordica igjen etter hormonene?
Chaiemae Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Leiligheten blir nok ikke solgt ser det ut som. Prøver litt til men det ser dårlig ut. Kommer ant til å leie den ut og flytte til min bror på Kløfta. Kona har flyttet ut så da kan jeg flytte inn. Regner mad at jeg drar til Nordica i uke 22 dersom alt går etter planen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå