Gå til innhold

Jeg synes magen min er så stor!

Anbefalte innlegg

Men er stolt over den og viser den stolt frem :)

Dette er mitt andre barn og det er 5 år siden forrige fødsel.. ALLE kommenterer at jeg er stor og at det MÅ være tvillinger og sånt..

Fler som har det sånn?? Jeg er 16 + 2 i dag..Har hatt mage siden uke 7 ca.. Har ikke vært på UL enda.. så vet jo ikke hvor mange det er der inne da :P hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137332318-jeg-synes-magen-min-er-s%C3%A5-stor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 15+4, og magen min spratt plutselig frem for en ukes tid siden! Er annengangs gravid, 5 år siden forrige graviditet! Da fikk jeg ikke mage før i 5.mnd, men nå er den stor allerede! Syntes det var litt tidlig, men er selvfølgelig stolt over den:o)

Jeg er også stor allerede og lurer nesten på om det er to der inne.....skal på ul 16 april så får vente å se. Er førstegangs. Det er vanlig (har jeg lest) at en får mage tidligere andre gang da...så det kan jo være derfor. Jeg er 16+2 i dag jeg :0) Så vi er jo like langt:0) (du er vel 1 dag mer da men) hihi.

Jeg er førstegangs og har 18 uker i dag og både magen min (og pupper) er blitt ganske stor(e). Etter ultralyd vet jeg at det ikke er tvillinger, men noen kommenterer at de ser sånn ut. Jeg har ikke lagt på meg noe ellers, men det er vel ganske stor forskjell på oss og våre gravide mager :) Noen blir større enn andre. Jordmor og lege sier en er helt etter boken så jeg er fornøyd. Selv synes jeg magen min er fin jeg hi, hi

Annonse

ehh magen min har plutselig poppa ut den siste uka..er snart 19 uker..synes og d er flaut egentlig..for jeg har litt polstring på magen fra før..prøver å holde inne magen så godt d går..nå er dette min 3 da..å synes d er et kompliment når folk sier at jeg ikke er så stor hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...