Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. spør deg om litt mer jeg ettersom du tolker litt mer enn graviditet..

kan du se åsseb jeg og samboeren min vil gjøre det i konkurranse 1 mai. blir det bedre enn i fjor. kan du se noe om meg i hele tatt??

ser du fortsatt det samme når det gjelder gravidiet og tidspunkt??

takk i allefall!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte p si fødselsdato. 031278

samboer 020877

Skrevet

Det er i orden vettu...bare bra jeg får øvd meg :)

konkurranse i svømming?

får opp gutt og mai nå... husker ikke hva jeg fikk sist..men som mamalari sier som har litt mer erfaring så er det første som pleier å stemme :)

Skrevet

fikk forresten opp noe sykling og et 40 års lag her...

sier det deg noe?

Skrevet

hei. konkurranse i sykling ja.... ikke verst. ser du noe resultat. bedre enn i fjor ??

du fikk sist opp at jeg ville bli gravid i 2009 tror jeg. de fleste har spådd meg innen juni og alle med gutt. satser på at innen mai stemmer vel!!!

kan du se om søstra mi flytter tilbake til usa om i 2009??

40 års lag vet jeg ikke noe om. men 90 års lag om en uke til mormor derimot..

kan du se noe mer om meg?? åssen jeg er som person ,hva jeg jobber med ol..??

Skrevet

ja, kan jo hende at du føder i 09...

jeg får opp bare ord..og da er det ikke så lett å tolke bestandig... :)

er mormora di ei sprek humoristisk dame?

ja, jeg ser at du står i skogen med en medalje rundt halsen og ser veldig fornøyd å bli ut... så trur nok det blir bedre enn i fjor...

hmm..føler at hun flytter tilbake i 2010 jg :)

hmm... hva du jobber med ja... det er ikke så lett å få opp slike ting, men skal prøve :)

fikk opp brannvesne her.. jeg blir usikker...

trur du kanskje kan ha en leder stilling hvor du er nødt til å sette grenser og være streng..

trur kanskje du kan ha litt dårlig tolmodighet..

at du gjerne skulle ha gjort ting i går..

fikk opp noe med å kaste krone og mynt..hehe...

kan du forklare den?

du kan nok være lat, men er også veldig reinslig..

du er ikke den typen som står fler timer fremfor speilet, men du liker å se litt ordentlig ut for det...

jeg kjenner en mannlig person som du er veldig knytta til... er du forlova eller gift?

fikk opp en bra bygd mann, med goe skinn ben..mørkt hår..kanskje han er brannmann?

jah...trur det er dettte jeg får frem nå...skal si ifra om det kommer mer :)

er redd for å si mer..tenk om det er feil =P hehe

Skrevet

mormor var humoristisk før,men er nå bare litt lei livet... men forsåvidt sprek til å være 90 år...

medalje får jeg nok ikke... er så mange som deltar. men bedre enn i fjor blir jeg meget fornøyd.

jeg jobber på en barnevernsinstitusjon. ikke noe leder,men setter grenser og er streng hver dag.

jeg er nok litt utålmodig.hyper renslig på alle måter. ingen sminkedukke,men liker nye klær og se bra ut..

jeg har en samboer som også er min beste venn. høy,mørk,atlestk,høye kinnben.

gifte meg i 2009.klarer ikke å få satt dato. ser du noe der.??

tror ikke jeg er lat,men skal helst ha gjort alt i går.

jammen var du flink. bare artig hvis du kommer opp med noe mer.

kan du se når min sykmeldte sjef kommer igen og om det er noen flere på jobben som blir gravide. ei som er og flere som prøver.

tusen takk.

Skrevet

jeg har medfødte evner og bruker ikke hjelpemidler...hender jeg bruker pendelen for å forsikre meg om ja nei spm... men ikke noe mer..

jeg syns det er like spennende hver gang jeg får opp noe for å se om det stemmer ..hehe...

tenkte litt på 8 aug 09, at dere gifter dere da..

det jeg fikk opp med lat er at jeg så deg slenge deg ned på sofaen med noe å spise,.en yoghurt eller noe...

trudde kanskje det indikerte lat..men da tok jeg feil :P

trur din sjef kommer tilbake på jobb til onsdag igjen...

trur det er to til som blir gravide og ei som mister..

du har en meget kjekk mann ;)

Skrevet

det er ei på jobben som har mistet,men det er nesten 1 år siden.

jeg liker meg på sofaen jeg. når jeg har tid. jobber 100 %og bruker masse av fritiden til trening. spiser masse på sofaen. mye trening krever mye mat...

mannen min er kjekk ja.... el vil si min kommende mann.

håper ikke sjefen kommer tilbake. men vi får se. han har store personlige problemer som går utover arbeidet han utfører.

kan du se om min kjære vil få en jobb etter endt utdannelse i mai. en jobb som både betaler greit og som han ønsker???

kan du også se hvor mange barn vi får??

et siste. kan du se hva/hvor min kjære skal i morgen??

han er født 020877

SUPERT

Skrevet

ja, jeg følte veldig det der med at ei hadde mistet en baby... da kan det godt hende hun blir gravid på nytt og at vil gå bra =)

ja, jeg føler din sjefs problemer er familierelatert..at det er noe han svært lite klarer å takle... også at det har noe med barna å gjøre...kanskje han trudde jobbe var hjelp til selvhjelp, men så har det ikke hjulper?

og at det kan gå utover hans jobb og ansatte skjønner jeg...

jeg føler liksom at han trenger en skulder å gråte på.. hva med å prøve å snakke med han? og forstå?

han er veldig trist og nedkjørt... jeg får ikke helt fatt på problemet..men det har vel ikke noe å si heller..

Ja, jeg trur ikke din mann har noe problemer med å få seg noe jobb..

ja, trur det er jobb som han får en helt grei lønn for...

hmm..jeg får inn et navn her... Hans Vidar? vet du noe om det?

jeg ser det er noen som liker å sparke fotball? er det din "mann"?

eller så trur jeg dere får en sønn som kommer til å bli glad i det..

hvor mange barn dere får så trur jeg 2-3 stykker altså..føler mest på dette med 2 gutter og ei jente... at jenta kommer i midten...

jeg blir veldig usikker på hvor din "mann" skal men får opp en park..en bru, og at han sykler... skal han på sykkel tur rett og slett?

får også opp at han prater med en annen mann utenfor en bygning=)

Skrevet

sjefen er ute å kjører ja. han har hatt litt familieproblemer,men hovedproblemet nå er rusmidler.

min mann sparket fotball før,men ikke nå lenger. han skal på treningstur til Mallorca. sykkel. så det stemmer. imponert...

vi har ei jente på 2 år.

vet om to som heter hans vidar,men har egentlig ikke noe med de å gjøre..

kan du forresten se om jeg får igjen noe på skatten. bare sann for moroskyld....

Skrevet

Ja... da kan det vel godt hende dere får to gutter til da...hvis ikke du har hatt en sa før jenta deres :)

Det er noe med en av de Hans Vidar... er det en eks? jeg trur kanskje han har noen følelser for deg...første gang jeg har fått opp et navn=P hehe..var moro..hehe

nja..skatten ja... 2-3000; kanskje...

Skrevet

ikke hatt noen sa som jeg vet om. det ene navnet til min kjære er hans ,men ikke vidar.men kanskje jeg har en beundrer.. he he

Skrevet

ja, jeg føler hvertfall kjærlighet så da er det sikkert det..

han heter vel ikke hans kristian? hehe

er bare å komme med anbefallinger på meg til andre altså..

Hvis du syns det er bra nok og at det er greit :)

ikke sånn til skryt, men slik at jeg får øvd meg..det trenger jeg veldig :)

Skrevet

han heter ikke det heller.men har kysset en med det navnet for mange mange år siden. kommer gjerne med anbefalinger jeg....

virker jo som du har peiling. min kjære blir irritert når jeg driver her inne. han har ikke noe tro på dette!!!!

var skeptisk i utgangspunktet jeg også.men er jo mye som stemmer og da blir man litt hekta...

er jo veldig opphengt i å bli gravid om dagen. denne nettsiden er vel ikke akkurat det beste setdet å være for å fokusere på noen annet men men

takk for gode svar i allefall...

Skrevet

ok..nei, jeg fanger ikke opp navnet til din kjære akkurat nå...du får få han til å lese tråden her så kanskje han endrer litt mening :)

ja, du blir hekta vettu... hehe =P

samboeren min også reagerer litt på at jeg sitter inn på her litt mye av og til..men han forstår...

nei, er lurt med noen pauser av og til vil jeg tru ja...

men jeg må spå litt hver dag :P hehe...

ja, ting bare kommer til meg... jeg skjønner mer og mer hvorfor jeg er som jeg er...

har ei søster som sier jeg er rar hele tiden... før så ble jeg veldig fornærma når hun sa det, men nå gjør det ingenting lengre ;)

Du får fortsatt ha en fin helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...