Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Vi har isabell og Seline. Nå er lillebror født for en uke siden og vi klarer ikke bestemme oss utifra 'listen' vår. Hva synes dere passer best av disse: Henrik Martin Oliver Fillip Setter rpis på innspill,
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg syns Oliver og Filip passer best til søstrene. Tror jeg ville valgt Oliver. Henrik og Martin er greie navn, men ikke noe jeg ville valgt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Oliver! Det syns jeg passer best til søstrenes navn, selv om jeg liker Henrik best ;-) Men Oliver er også fint!
SuperGlad Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 har selv ei Isabell og en Philip så jeg synes Fillip passer best :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 åååh! det er akkurat det jeg synes også. Jeg elsker Oliver!! Problemet vi har med Oliver er at etternavnet vårt også starter med en -R. Jeg så en annen her inne med akkurat samme 'problem', bortsett fra at hun hadde en Oskar og vi har en Oliver. Synes Oliver er perfekt med isabell og Seline, men er det blir det klønete med Oliver også et etternavn som starter på -R??? Hva synes dere? Andre navne forslag som går til lillebror og passer med Isabell og Seline? Setter pris med forslag. HI
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Det gjør jo ingenting om etternavnet begynner på R, syns dere kan velge Oliver hvis dere liker det. Det er et kjempe fint navn og passer utrolig godt til søstrenes navn. Filip passer også godt. Andre forslag: Emil, Isak, Jakob, Noah, William, Mateo, Lukas og Nataniel. Velg Oliver. Passer jo greit med f.eks Oliver Robertsen.
Vannmann35 Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Philip passer jo også fint da, hvis Oliver blir dumt... Eller hva med: Felix William Casper
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #15 Skrevet 5. april 2008 Isabell, Seline og Oliver eller Isabell, Seline og Fillip Oliver eller Fillip??? Flere innspill? HI
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Oliver passer best, men Filip funker også. To fine navn, men liker Oliver best.
Jannamor Skrevet 5. april 2008 #17 Skrevet 5. april 2008 oliver og filip ja Martin og henrik blir litt for tøffe og robuste i forhold til jentene synes jeg
art Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 OLIVER!!! definitivt! Nydelig navn som passer veldig godt til søstrene sine navn )
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Hmmmm......og dere som sier Oliver, synes dere det passer selv om etternavnet begynner med en -R ??? Er sååå i tvil...har anonnsene klare til og gå ut mandag morgen, mangler bare denne lille detaljen med og fylle ut navnet hans. Holder på og nesten bli litt tullette. Eeelsker navnet Oliver, men er litt betenkt med tung uttale med Oliver R....mye r'er??? Fillip er også fint synes vi. Ikke lett dette, HI
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Jeg syns det passer med Oliver selv om etternavnet begynner på R. Det er tydelig at det er dette navnet du liker best og jeg ville ikke vært i tvil, hadde valgt Oliver!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #21 Skrevet 6. april 2008 Filip og Henrik er finest Hva med Fredrik, Benjamin, Sindre, Andreas?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #22 Skrevet 7. april 2008 Ikke Henrik eller Martin. Enig med flere over som sier at enten Fillip eller Martin passer best til søstrenes navn + at de er fine navn. Noe med felles bokstavene: i og l og gjøre kanskje? e også i Oliver. Vet ikke helt om Oliver R....er tungt eller at det ruller greit? Vet ikke om jeg hjalp deg noe videre her akkurat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå