Gå til innhold

noen som har bensin kort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle gjerne hatt et bensinkort til å betale bensin med. helst med rabatt på bensin prisen. kikket på kash.no, men måtte være 23 for å søke.. å fortell meg en ting..hva i HEL***** er grunnen til at de kan ekskludere meg som bruker gruppe bare fordi jeg er under 23??? trodde en var voksen når en ble 18 i norge jeg... men neida!!!!!

noen som har andre kort som er snedig i bruk? annbefale??

Skrevet

Jeg har HydroTexaco og Statoil sine kort, men bruker hovedsaklig det først.

Det gir bra rabatter og får regning en gang i måneden.

Skrevet

vi bruker statoil kortet:) får litt billigere bensin på statoil da:)

det kan forøvrig brukes overalt også.

Skrevet

ok, så statoil kortet kan brukes på de andre stasjonene også? det er jo det jeg vil, men det er få statoil stasjoner her, så er jo domt at man ikke får rabatt andre steder. det får man nemlig med kash sitt kort. 60 øre per liter, å det er jo ganske bra rabatt. men så var ikke jeg 23 enda da!!! :/

Skrevet

statoilkortet kan man bruke overalt! matbutikker osv også.. kjekt om man har dårlig råd en måned! :)

teit med 23års grense da! :(

Skrevet

Men husk at man må ha Statoil Mastercard for å kunne bruke det andre steder enn på Statoil. Vanlig statoilkort funker kun på Statoil

Skrevet

Er samboeren din under 23 også? hvis ikke kunne jo han hatt kortet og du betale??

Skrevet

jada,, han er det skjønner du=) vi er såkallte unge foreldre=) hehe.. men jeg mener at når en skikket til å betale for seg og over 18 år så skal det ikke være noe i veien med å få et kredittkort.. det er teit. men, får høre med pappa, om kortet kan stå på han da, så får jeg betale regninga=)

Skrevet

det som er med Kash sitt kort er at man kun får max rabatt nåe prisen er på max, over 12 kr tror jeg det er.

vi har statoil kort, det fungerer greit syntes jeg, men det er jo en fordel å ha kort til en stasjon man har i nærheten..

Skrevet

hvordan blir det da? jeg skjønnte ikke helt? vi har ikke statoil i nærheten vi. har yx men vet ikke noe om det kortet.

Skrevet

De fleste stasjoner tar jo Coop-kort nå..det kan jo brukes på mange butikker. Tror d r ganske greit avslag også...

Skrevet

kan en betale bensin med coop kortet?? hmm.. d viste jeg ikke=)

Skrevet

Sniker fra DiB ;) Vi har CrescoCar bensinkort.. Der er det rabatt per liter du fyller... www.crescocar.no

Skrevet

oj.. takk for tips.. det skal jeg jommen titte på=)

Skrevet

Såg det var 20års grense men.. Lykke til :)

Skrevet

jada,, men er 21, så det skal gå fint=)

Skrevet

vi har crescocar. Da får du ratbatt per liter, uavnhengig av hvilke stasjon du bruker..

Skrevet

på coop kortet får du 28 øre pr liter i rabatt på Statoil og 30 øre pr liter på Esso. :)

Skrevet

jeg tror det blir crescocar jeg altså=)

Skrevet

Vi har crescocard;-) Helt greit;))

Men det at en må være 23 for å søke på andre kort er jo merkelig. Men en må jo også være 25 for å ta en opp og ned tur til danmark også, så det forundrer meg lissom ikke. Er vel noen som har ødlagt for andre ang disse kortene også.

Skrevet

ja det er det helt sikkert. men det forundrer meg at de kan dra alle under 23 under samme kam. det samme gjelder slike turer med store båter. det finnes jo noen som er seriøs også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...