Fablefant✿ Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 og jeg er så glad!! Ringte klinikken i dag, og de sa at 13 av 16 egg var normalt befruktet!! Å, jeg er spent på innsetting i morra (men tror vel kanskje rugeperioden blir de 2 lengste ukene jeg har vært med på...)!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Grattis med så mange.. masse lykke til ) Satte inn to gullegg i dag jeg hihi... og fikk 2 på frys. Og det har jeg alri fått før, så super stolt.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 jeg er helt imponert over de fantastiske eggene til folk jeg. masse lykke til
Susie & Desembergullet Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Så flott da, LilleHH, grattis og lykke til med innsettingen i morgen Jeg venter fortsatt på resultatene mine, hadde 15 egg, 9 ble befruktet, og innsettingen er nå på fredag. Håper det blir noen på frys denne gangen, i tilfelle... Dette blir spennende for oss!!
Fablefant✿ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Så flott, Tullemor!! Jeg har en skikkelig godfølelse for april-gjengen!! (får jo tross alt evt termin på julaften +/-!!) Vi satser på alle unntatt ett på frys, 777! Skal du sette tilbake ett eller to? Vi setter tilbake ett i morra!
Nøtt Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Åh, jeg kurte på hvordan det hadde gått med deg. Så ikke innlegget før nå! FANTASTISK altså! Gratulerer. Det lover godt for morgendagen!!! Klem
Susie & Desembergullet Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Planen er å sette tilbake to, men vi må vurdere det igjen på fredag når vi vet kvaliteten + antall egg som har overlevt til "dag 5". Sist hadde jeg bare to gode egg igjen, begge ble satt tilbake uten hell. Krysser fingrene for hele april-gjengen, nå må det skje for oss
Fablefant✿ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 Hihi!! Da er jeg også ruger! Satt inn et flott egg i dag! I tillegg var 11 egg optimalt delt, og lagt i fryseren!! (¨,) Hvordan går det med deg, Nøtt? Fortsatt like vondt? Jeg kjenner ikke så mye jeg, men prøver å ligge vannrett, så egget ikke "faller" ut igjen! *ler*
ikø29 Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Hei og gratulerer med fantastisk resultat!! Det må være utrolig godt å vite at så mange embryoer er frosset ned!!! Lykke til med rugingen :-)
Nøtt Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 LilleHH: Grattis som ruger! :-) Og gratulerer med alle søsknene på frys!! Jeg har fortsatt veldig vondt.. Det er fantisk verst når jeg ligger vannrett. Du trenger ikke det forresten. Jeg var på do like etter innsetting, det skal ikke ha noe å si. Egget er godt plassert oppi livmora og kan ikke falle ut av seg selv. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå