Kleint Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Er det noen her som kunne tenke seg å dele litt erfaringer gjennom msn? Føler meg så alene (her jeg bor) alle har barn eller er gravide, bortsett fra meg. Livet er ikke så lett alltid. Kunne ønske jeg hadde ei venninne som var i samme båt.
Lauren Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei, vet ikke hva du har vært gjennom så langt, men du er enda veldig ung og har muligheter. Du må også huske at vi som strever med graviditet, ser alle som er gravid og har barn. Det vil bli din tur også skal du se, tenk positivt og vær tålmodig. Jeg går nå å ruger på mitt 3 forsøk- så her er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste.
Kleint Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Ikke sant, det blir barne fokus overalt:( Vi har vært gjennom et aih forsøk og et aih forsøk som ble gjort om til ivf, grunnet for mange eggposer. Negative forsøk begge to:( Men vi har mange flere muligheter:)
babyblomsten Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 hei.. Jeg kunne tenkt meg å snakket på msn.. om du fortsatt vil det da.. ?
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Snakker gjerne på msn jeg og.. Send en pm med msn adresa di om du er intr :-)
*Mysillen* Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Like gamle vi Du må bare legge meg til på msn om du vil.. Bare send en PM det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå